Ayrıldıktan sonra gelen pişmanlık ve karşı tarafın istememesi, yaşadınız mı?

İlgisiz olduğunu düşünüyordum ama o bunu kabul etmiyordu ben de ayrıldım ayrılmamın sebebi biraz belki düzelir diyeydi ama ayrıldığımda ilk kez ağladıni gördüm bana asıl benim sevmediğimi söyledi, onu çok seviyorum bu duruma dayanamayıp ertesi gün yüzyüze konuşabileceğimizi söyledim görüştük ondan düzeltmesini beklerken aklında bitirdiğini fark ettim beni seviyor musun diye sorduğumda seviyorum ama karmaşık hissediyorum dedi ne yapmam gerekiyor
Ayrıldıktan sonra gelen pişmanlık ve karşı tarafın istememesi, yaşadınız mı?
Cevapla