KS'da hoşlantı duyduğunuz kişiyi etiketliyecek kadar cesaretiniz var mı?

Şimdi herkesten gizlenmesini ve duygularını ciddi bir şekilde açığa çıkarıp o kişiyi etiketlemesini istiyorum.

Cevap vermekten çekinmeyin, ayrıca hoşlantı diyoruz kimse size deli gibi aşık muamelesi yapmayacak o yüzden küçük hoşlantılardan bile etiketleme yapabilirsiniz.

Ben bu sitede tüm pembişleri etkileyen biri olduğunu düşünüyorum o yüzden bu soruyu ona hitafen soruyorum. Kim ne kadar etiket alacakmış beraber görelim işte🥳🥳

Güncellemeler
+1 yıl
Ya inanmıyorum size ya cesaret edemediniz biliyorum da bunun için bile size seçenek sundum neden böyle yaptınız ki ponçikler😂 Beni etiketlemişler bir tek ya şapşikler😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Kazanan: @ncwpnfpbwlncw 🥳🥳🥳
Dostum bu nasıl karmaşık bir kullanıcı adıdır? Senin yüzünden adamı yalancılıkla suçladım.😂
Neyse bu soruda 19 kişi arasında cesaret edip hoşlandığı kişi etiketleyen bir tek o var biliyor musun? Bence cesur yüreğinden ötürü de olsa onunla konuşmalısın hemcinsinin sana tavsiyesi😉😌🥳🥳☺️🥰 Şahsen özellikle bir soruda etiketlenen tek kişi olmak bence çok özel🤩😌
KS'da hoşlantı duyduğunuz kişiyi etiketliyecek kadar cesaretiniz var mı?
Cevapla