6 gündür beni takmıyor ne mesaj atıyor ne bisey yapıyor. Bunun bu sessizliği umursamayisi beni mahvediyor. Bana bunun sebebini?

6 gündür beni takmıyor ne mesaj atıyor ne bisey yapıyor. Bunun bu sessizliği umursamayisi beni mahvediyor. Bana bunun sebebini de açıklamıyor. En son Kasım ayında boyle olmustu buluştuktan sonra 1 ay sormamısti yazmamıştı sonra senden uzak durmayi denedim demişti aynı sessizliği şu an yine yapıyor hicbirsey açıklamadan ve ben yine hergun onu düşünmekten bıktım. Bildiğim tek şey ben artik bitirdim dönse ona tek adım atmayacgi

6 gündür beni takmıyor ne mesaj atıyor ne bisey yapıyor. Bunun bu sessizliği umursamayisi beni mahvediyor. Bana bunun sebebini?
Cevapla