Bira başınızı ağrıtacağım ama.. 🙂 Bu soruyu özellikle kız arkadaşlara soruyorum ve fikirlerini merak ediyorum..
4 aylık bir ilişkim var ilişkimizde şöyle başladı ben memurum ve görev dolayısıyla sık gidip geldiğim bir hastane var kendisi de burada hemşire arkadaşının vasıtasıyla burada tanıştıkve ben arkadaş olarak görüşmeye devam ettim yaklaşık 2-3 ay böyle devam etti ve bir süre sonra benden çok hoşlandığını çok etkilendiğini söyledi falan.. yaşam tarzı olarak biraz uç bir yaşam tarzı vardı çok rahat giyiniyor rahat yaşıyordu hatta arkadaşlık dönemlerimizde bu konularda onu çok uyardım Instagram vs falan gibi konularda benden hoşlandığını söylediğinde de arkadaş olarak evet ama ilişki anlamında çok sorun yaşayacağımızı söyledim bu yaşam tarzı ile ilgili olarak çünkü ben ağır bir adamım karakter olarak da bu gibi durumlara ters bir insanım kıskanç bir adam olduğumu arkadaşları çevresi kılık kıyafeti konusunda çok sorun yaşayacağımızı söyledim yobaz bir adam değilim bende alkol alıyorum gezmeyi eğlenmeyi seviyorum ama herşeyin bir yeri zamanı ve mekanı var diye düşünüyorum.
Bunları söyledikten sonra bendeki bu sahiplenme kıskanma duygusunun çok hoşuna gittiğini söyledi uyum sağlayacağını falan söyledi bir şekilde ikna etti beni gerçekten çok hoş çok güzel bir kız bu arada.. ilk bir kaç ay gerçekten sorun yaşamadık her anlamda hem tensel hem cinsel hemde ilişki anlamında harika bir uyum yakalamıştık ki geçen teyzesine yazlığa gittiler bir fotoğraf gönderdi içinde s. tyen yok daracık bir crop altında mini mini bir etek teyzesi ile eğlence mekanına gitmişler benim sinirler tavan yaptı ağzıma geleni saydım ve şu an yazmıyorum da gün içinde aradı mesaj attı geri de dönüş yapmadım ama hâlâ bir yandan da burası yazlık mekan bunda ne var şeklinde kendini savunuyor gerçekten seviyorum aşırı derecede hoşlanıyorum ama bu şekilde kendimi biliyorum yapamam ona nasıl yaklaşmalı ya da nasıl davranmalıyım?
4 aylık bir ilişkim var ilişkimizde şöyle başladı ben memurum ve görev dolayısıyla sık gidip geldiğim bir hastane var kendisi de burada hemşire arkadaşının vasıtasıyla burada tanıştıkve ben arkadaş olarak görüşmeye devam ettim yaklaşık 2-3 ay böyle devam etti ve bir süre sonra benden çok hoşlandığını çok etkilendiğini söyledi falan.. yaşam tarzı olarak biraz uç bir yaşam tarzı vardı çok rahat giyiniyor rahat yaşıyordu hatta arkadaşlık dönemlerimizde bu konularda onu çok uyardım Instagram vs falan gibi konularda benden hoşlandığını söylediğinde de arkadaş olarak evet ama ilişki anlamında çok sorun yaşayacağımızı söyledim bu yaşam tarzı ile ilgili olarak çünkü ben ağır bir adamım karakter olarak da bu gibi durumlara ters bir insanım kıskanç bir adam olduğumu arkadaşları çevresi kılık kıyafeti konusunda çok sorun yaşayacağımızı söyledim yobaz bir adam değilim bende alkol alıyorum gezmeyi eğlenmeyi seviyorum ama herşeyin bir yeri zamanı ve mekanı var diye düşünüyorum.
Bunları söyledikten sonra bendeki bu sahiplenme kıskanma duygusunun çok hoşuna gittiğini söyledi uyum sağlayacağını falan söyledi bir şekilde ikna etti beni gerçekten çok hoş çok güzel bir kız bu arada.. ilk bir kaç ay gerçekten sorun yaşamadık her anlamda hem tensel hem cinsel hemde ilişki anlamında harika bir uyum yakalamıştık ki geçen teyzesine yazlığa gittiler bir fotoğraf gönderdi içinde s. tyen yok daracık bir crop altında mini mini bir etek teyzesi ile eğlence mekanına gitmişler benim sinirler tavan yaptı ağzıma geleni saydım ve şu an yazmıyorum da gün içinde aradı mesaj attı geri de dönüş yapmadım ama hâlâ bir yandan da burası yazlık mekan bunda ne var şeklinde kendini savunuyor gerçekten seviyorum aşırı derecede hoşlanıyorum ama bu şekilde kendimi biliyorum yapamam ona nasıl yaklaşmalı ya da nasıl davranmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Öncelikle karşındaki kişiyi değiştirmeye çalışma çünkü şu an senin için değişse bile huylu huyundan vazgeçmez sadece dikkat etmesini ve hoşuna gitmediğini söyle ama nazik bi dilden diğer türlü çok kıro ve yobaz olursun
Öncelikle zaman ayırdığın için teşekkür ederim Gamolly
inan ki onu değiştirmeye veya üzerinde baskı kurmaya kendi istediğim gibi bir kadın yaratmaya çalışmıyorum bunu öncesinde konuştuk ben net bir şekilde kendimi ifade ettim ben yalanı dolanı olmayan düz bir adamım ama bu kadar güzel bir ilişkimiz varken bu şekilde davranması fevri olması beni delirtiyor
yok zaten istemsizce zaten fazla bir tepki verdim inan ki sonrasında bende pişman oldum
Yani bence sen kötü bir şey yapmamışsın sen de insansın sonuçta ve anlık sinirle yapmışsındır eminim seni anlar ve kendine çeki düzen verir
Umarım umarım.. uzun zaman sonra ilk defa böyle birine şans verdim ve gerçekten de çok hoşlanıyorum böyle saçma sapan bir durum yüzünden de bitirmek istemiyorum acaba yüz yüze mi konuşsam bu durumu vallaha atlayıp Didim'e gidesim var
Yanına gelince özür dilersin ve onunda dikkat etmesini söylersin eminim seviyorsa seni anlayışla karşılar haklısın sen de
Varsa eğer seninde enişte menişte durumları falan bol bol mutluluk duası gönderdim sana vallaha sağol anlatmak az da olsa konuşmak rahatlattı
Ahahaha teşekkürlerrr
Son durum nedir?
Asıl merak ettiğim şey sen aylar sonra nasıl buldun bu soruyu ya 😄
Benzer sorunu yaşadım da bu yüzden😂
Vallaha sen aylar sonra bu soruyu empati amaçlı araştırdın buldun buradan yürüdün sonucu merak ettin ya senin sırtın yere gelmez helal olsun meslek neydi gazetecilik falan mı? 😄
Teşekkürler. Hayır gazeteci değilim. Hala birlikte misiniz ayrıldınız mi
Ricalar günaydınlar.
Son durum şöyle ben ayrıldım yani bitirdim ama hâlâ da kopamadık birbirimizden açıkçası acayip bir hâl aldı nasıl tarif etsem.
Sizde nasıl durum?
Yani bitirdiniz ama tam olarak degil? Kaç ay oldu biteli
Biz de bitirdik ve konuşmuyoruz ama geçen İnstagramdan durduk yere engelleyip 1 gün geçmeden engeli kaldırmış mesela
Klasik şifreli erkek taktiklerinden birisi bu sebebi çok basit 😄 sizin nasıl oldu durum neydi nasıl bitti?
Sebebi nedir sence? Bir de ilk ayrıldığımızda sürekli geceleri watsaptan mesaj atıyordu sonra herkesten sil yapıyordu. Ben biri uyaniyordum sadece "bu mesajı sildi" yazısını görüyordum. Ama hiç sormadım ne yazdın diye
Benimki çok muhafazakardi. Boynum biraz görünse dekolteli diyordu. Denize kapalilarin giydiği hasemalardan giyip girmemi istiyordu. Bileğe kadar uzun etekler giymemi ima ediyordu en sonunda koptuk
Sebebi şu klasik erkek olayı bu engeller kaldırır kafa karıştırmak ve yazdırmak için bir nevi gel gel yapıyor yani.. siz kadınlar biliyorsun böyle gizemli durumlara mereklısınız o da bunu biliyor demek ki merak edip yazacak misin niye kaldırdın engeli falan diye yemlemiş biraz.
Bu kadarı da cidden ruh hastalığı ya bak tamam bende kıskanç bir insanım korumacı sahiplenen bir adamım yaşam tarzım da daha çok seküler diyebiliriz bu da abest ama kıskançlığın da bir dozu olmalı bizde ki olay benimkinin aşırılığından kaynaklanıyordu.
Evet senin kız arkadaşın biraz aşırı uctaymis ama onun da alıştığı yaşam tarzı oymuş demek ki. İkiniz de kendinizce haklisiniz
Evet evet ama böyle de öyle saçma bir hâl aldı ki ne kopabiliyoruz ne beraber yapabiliyoruz aramızda çok tuhaf bir tutku var her fırsatta beraberiz ama sevgili değiliz çok saçma
Bir süre öyle devam eder sonra ya biriniz uyarsiniz ya tamamen koparsiniz
O da olmuyor mesela benim iki hafta kadar süren bir ilişkim oldu bir gör kıskançlık krizlerine falan girdi neredeyse kızı parçalayacaktı bende o kızda aynı hisleri yaşayamadım bitirdim
Valla sizin iş değişikmis biraz. Kaç aydır ayrisiniz
İşte 4 aydır ayrıyız ama ayrılamıyoruz siz ne zamandır ayrısınız? Sizin durumu şeye benzettim ya şu bir dizi vardı ya Kızıl elmalar mıydı neydi?
Kızılcık şerbeti😂 evet bizim aile yapıları farklı olduğundan sıkıntılar oluyor. Onun ailesi de kapalı bir kızla evlensin istiyordu zaten. Biz 2 aydır ayrıyız
Haha benim alakaya bakar mısın yalnız Kızıl elmalar evet evet o dizi.. 😄 tahmin ettim kapalı kız durumunu ama madem böyle ne diye geldi girdi senin hayatına? e sizinde taze sayılır ya ama sizde engel falan durumları olmuş biraz çatışmalı mı oldu ayrılık süreci
Bu arada yaşlar kaç aranızda kaç yaş var