Aşk İlişkileri konusunda 687 cevap paylaştı. Kadınla erkeğin arkadaş olması normal ama sürekli arkadaş kalması çok zor.
Zamanla samimiyet ilerler ve iki taraf da boyut değiştirebilir. Genelde erkek malum amaç için fırsat kollar, belli etmese de...016 Yorumla
Soran+1 yılAslında ben seviyeli görüşülürse güzel arkadaşlıklar olacağını düşünüyorum, ama az samimiyet artınca dediğiniz gibi erkeklerin beklentisi farklılaşıyor ve kankalıktan başka bir şey beklemeye başlıyorlar r
Soran+1 yılİşte sınır koyduğum kimse de bugüne kadar sorun yaşamamıştım bu arkadaşıma kadar
Soran+1 yılBana diyor ki madem beni istemiyordun neden mesajlarıma cevap yazdın, neden benle makara yaptın, emoji attın diyor. E normal arkadaşlarda mesaja cevap verir. Demek ki arkadaş olmayı bilmiyormuşsun sen. Emoji attı diye kadının başka derdi var sanmak nasıl bir kafa ben anlamadım
Soran+1 yılTam olarak bunu yaşadık sanırım
Soran+1 yılYa rahat biri seviyorum seni diye mesaj atıp duruyordu, arkadaşça diyor sandım ilk. Sonra aradı bu sesi ağlamaklı benim sana bir şey itiraf etmem lazım diye. Susturdum. Ne diyeceğini anladım söyleme bence duygusal boşluktasın dedim. İçimde mi kalsın dedi. Kalsın dedim. Allah seni eşine bağışlasın dedi amin dedim. Senin de karşına çok güzel iyi insanlar çıkarsın dedim. Hala ısrar ediyor içimde kalmasın diye. Sorma ben telefonu kapatmak isteyince dananın kuyruğu koptu.
Soran+1 yılİletişim koptu zaten , baya saydırdım o da bana madem istemiyordun neden mesaj attın, makara yaptın , emoji attın filan dedi
Soran+1 yılKorkutmayın beni , takıntılı birinden daha yeni kurtuldum
Soran+1 yılÖğretmenim , öğrencim olmuştu. Benlik bir durum yoktu onda. Kendimi suçlayacağım bir durum yoktu. Bunda suçluyorum kendimi. Adam sandık kabağı diye
Soran+1 yılOlabilir ya korktum sanırım
En İyi Cevaplar
+1 yılCok guzel ve yerinde bir soru
Karsilikli sınırlar net çizilirse olur demek isterdim ama olmaz özellikle böyle sanal uygulamalarda
Bekar erkegin söylediği belkide masum içerikli bir iltifat (iyi düşünmek istiyorum) kadin eger eşinden böyle bir iltifat ya da guzel söz almadiysa evliliğinde karsilastirmaya gider. Ve bu bir evlilik için yıkımın başlangıcı
05 Yorumla- +1 yıl
Karsilikli sapıtma olmasa bile güzel sözler hergun konuşmayi evlilik adabına yakıştıramıyorum ben.
Soran+1 yılBenim kastettiğim burası değil ama yorumunuz için çok teşekkür ederim. İş arkadaşımla bir sorun yaşadım.
Soran+1 yılYa rahat biri seviyorum seni diye mesaj atıp duruyordu, arkadaşça diyor sandım ilk. Sonra aradı bu sesi ağlamaklı benim sana bir şey itiraf etmem lazım diye. Susturdum. Ne diyeceğini anladım söyleme bence duygusal boşluktasın dedim. İçimde mi kalsın dedi. Kalsın dedim. Allah seni eşine bağışlasın dedi amin dedim. Senin de karşına çok güzel iyi insanlar çıkarsın dedim. Hala ısrar ediyor içimde kalmasın diye. Sorma ben telefonu kapatmak isteyince dananın kuyruğu koptu.
- +1 yıl
Yukarıda yazdığım şeyler burasi ve benzer uygulamalar için geçerli
Is arkadasligi zaten seviye gerektiren bir alan
Arkadaşınız zihin yapısı ile alakali olabilir..
Soran+1 yılKesinlikle size katılıyorum. O zaten bunu alışkanlık haline getirmiş, bir sürü evli kadınl görüşmüş, beni de öyle sandı o edepsiz
Kadın da baştan sapitacagini bile bile arkadaş oluyor tabi ki. Evli bir kadınla bekar ya da evli bir erkek neden arkadaş olur? Cevabı soruda saklı zaten
04 Yorumla
Soran+1 yılİnanın bu benim başıma ilk kez geldi, etrafımdaki tüm erkekler evli diye ekstra saygı seviyeli davranırken bu adam sapıttı. Öğrendim ki bunu akışkanlık haline getirmiş , sınırsız bir insanmış. Daha önce evli sevgilileri olmuş. O ne için yaklaştığını biliyordu ama benim başıma ilk kez geldi ve baştan da dedim bak sınırına dikkat edersen, cinsiyetsiz bir arkadaşlık olursa neden olmasın diye
Soran+1 yılZihnine bulaşık suyu döktüm bende
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
+1 yılErkekten kadına arkadaş olmaz bukadar basit. Yakın arkadaş hiç olmaz. Olur diyenler bir gün olmaz mış diyecektir mutlaka
03 Yorumla
Soran+1 yılİşte ben buyum artık olmazcıyım
- +1 yıl
Olmaz zaten. Bak hicbir erkek beğenmediği kadınla vakit geçirmez ona vakit ayırmaz. Arkadaşça olsa bile merhaba dan ileri gitmez. Eğer yakın samimi ise bir boşluğunu yakaladığında bambambam
Soran+1 yılOndan tonla iltifat ediyordu o zaman, dedim de rahatsız oluyorum ben diye. Kötü laf mı söyleyeyim dedi
+1 yıleski isyerimdeki evli kadinin biri alenen yuruyordu bana, her seyi sadece erkeklere atmayin lutfen bu isler iki tarafli oluyor cogunlukla
01 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir beyefendi haklısınız, zaten bunu yapan evli kadınlar olmasa, adamlar bir yerlerde bunun normalleştiğini hiç bilmese nereden gelecek aklına, ya da bunu daha önce tecrübe etmemiş olsa, nereden bilecek?
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılEvli kadınlarla konuşan erkeklerin amacı belli ve bu doğru değil
02 Yorumla
Soran+1 yılSize katılıyorum
- +1 yıl
Öyle ama maalesef ülkede öylesinden çok var
+1 yılaynen öyle is arkadası felan degilse evlı bi kadının bekar bi erkekle arkadas edinmesi dogru degil
04 Yorumla
Soran+1 yılİş arkadaşı ya tutup sosyal medyadan buradan arkadaş olacak değil ya
- +1 yıl
is arkadası sosyal medyadan arkadas olabilir sorun yok ama sohbet etmezler
Soran+1 yılNiye ki diğer arkadaşlarımla da arada makara yaparız, hatta arada eşim okur gruptaki mesajları , bazen o da cevap yazar. Benim gizli saklı bir durumum yok zaten. Bence bu adam da sorun vardı
Soran+1 yılYa rahat biri seviyorum seni diye mesaj atıp duruyordu, arkadaşça diyor sandım ilk. Sonra aradı bu sesi ağlamaklı benim sana bir şey itiraf etmem lazım diye. Susturdum. Ne diyeceğini anladım söyleme bence duygusal boşluktasın dedim. İçimde mi kalsın dedi. Kalsın dedim. Allah seni eşine bağışlasın dedi amin dedim. Senin de karşına çok güzel iyi insanlar çıkarsın dedim. Hala ısrar ediyor içimde kalmasın diye. Sorma ben telefonu kapatmak isteyince dananın kuyruğu koptu.
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bence bayanda bunun böyle olacağını biliyordur tabiki
016 Yorumla
Soran+1 yılAma kadının öncesinde seviyeli normal arkadaşları olduysa , böyle bir şey başına hiç gelmediyse bunu nerden bilsin? Nasıl öngörsün?
Soran+1 yılKankalıktan kastım baş başa gezip tozmak kesinlikle değil , ya da eşten habersiz görüşme buluşma konuşma değil. Tamamen şeffaf bir durum varken bile bekar olan adamın başka beklentiye girmesi size Garp gelmiyor mu?
Soran+1 yılYani kadın net bir şekilde tavrını kpysa bile adam zamanla dağıtabilir diyorsunuz
Soran+1 yılYa rahat biri seviyorum seni diye mesaj atıp duruyordu, arkadaşça diyor sandım ilk. Sonra aradı bu sesi ağlamaklı benim sana bir şey itiraf etmem lazım diye. Susturdum. Ne diyeceğini anladım söyleme bence duygusal boşluktasın dedim. İçimde mi kalsın dedi. Kalsın dedim. Allah seni eşine bağışlasın dedi amin dedim. Senin de karşına çok güzel iyi insanlar çıkarsın dedim. Hala ısrar ediyor içimde kalmasın diye. Sorma ben telefonu kapatmak isteyince dananın kuyruğu koptu.
Soran+1 yılAğzına tükürdüm çok saydırdım
Soran+1 yılKlasik olmakla ilgili bir sorunum yok, olması gereken bu
Soran+1 yılArkadaşlığı ben bitirmeyecektim, densizlik yaptı haketti bitmesini
Soran+1 yılBilmedi işte ben telefonu kapattım kaçmak için ısrarla mesaj atmaya devam etti, nazlanıyorum sandı heralde , kediyi bile bir yere kadar kovalarsın , döner yapıştırır cırmığı
+1 yılKadınlarda sınırı geçebiliyor bir süre sonra. sadece e erkeklerde değil sorun
036 Yorumla
Soran+1 yılGeçen kadınlar muhakkak vardır, kişilik cinsiyete bağlı değildir tabi. Ama ne olursa olsun sadakatin sorumluluğu evli olan insanlarda
- +1 yıl
o zaman bekar bir erkekle arkadaş olmak en baştan yanlış.
Soran+1 yılİşte arkadaşı medeni duruma göre seçmekte bana yanlış geliyordu ama algılarım değişmeye başladı
- +1 yıl
Erkek mutlaka beklenti içine girer. Dile getirmesede beklentisi o yöndedir.
Soran+1 yılValla o zaman diğer arkadaşlarımın hepsi niyetini saklıyor mu yani?
- +1 yıl
Samimiyetine bağlı
Soran+1 yılBenimle mi
- +1 yıl
Evet , samimi oluşundan belki sen arkadaş olarak görüyorsun ama o içinden farklı düşünüyor büyük ihtimalle
Soran+1 yılYa rahat biri seviyorum seni diye mesaj atıp duruyordu, arkadaşça diyor sandım ilk. Sonra aradı bu sesi ağlamaklı benim sana bir şey itiraf etmem lazım diye. Susturdum. Ne diyeceğini anladım söyleme bence duygusal boşluktasın dedim. İçimde mi kalsın dedi. Kalsın dedim. Allah seni eşine bağışlasın dedi amin dedim. Senin de karşına çok güzel iyi insanlar çıkarsın dedim. Hala ısrar ediyor içimde kalmasın diye. Sorma ben telefonu kapatmak isteyince dananın kuyruğu koptu.
- +1 yıl
:) bir süredir konuşuyor ve herşeyini anlatıyordun sanırım. bu samimiyetten içinde beklentiler oluşturmuş , kendini özel biri olarak görmüş , ve reddetmeyeceğine inandırmış kendini. . bence konuşmamalısın artık.
Soran+1 yılZaten çok fena saydırmak zorunda kaldım sonunda. Ağzıma geleni saymak zorunda bıraktı beni. Selam verecek kadar bile arkadaşlık kalmadı. Napim haketti
- +1 yıl
iyi yapmışsın. Ne kadar süredir konuşuyorsunuz?
Soran+1 yıl3-4 haftada bir hal hatır sorma ya öyle flört gibi 7 24 konuşma durumu yoktu
- +1 yıl
a a o da halt etmiş. bence bir olta atmış ya tutarsa demiş sanki. bırakın gitsin. defolsun hatta.
Soran+1 yılBence de defolsun, benden yana yanlış anlayacağı bir durum yoktu. Bir sürü insanla aynı şekildeyim sorun olmuyor da neden onla oluyor.
Soran+1 yılPeki bu iletişim sıklaşırsa erkekler bunu farklı ki algılamaya başlıyor
- +1 yıl
Evet doğru. aynı şekilde kadınlarda öyle. Mutlaka bir akıl karışıklığı yaşanaibiliyor. bazısında erken bazısında geç olsa da genelinde beklentiler değişiyor
Soran+1 yılBen acaba kendimin mi farkında değilim? Adam bir sürü evli kadınla bunu yaşamış. Bende o pis ışığı mu gördü? Ben kirlendim mi? Çok kaygılıyım
- +1 yıl
Yo onlar evli olup bir erkekle konuşan her kadına karşı aynı şekilde yaklaşıyorlar. sadece sohbet etmek istiyor diye düşünmezler. seninle ilgisi yok durumun
Soran+1 yılTeşekkür ederim, vicdanım sızlıyor , mal gibi gurur yapıp zarar vermesin diye adamdan bir de özür diledim en son, bana bu şekilde yaklaşabileceğini sanacak kadar sana yakın davrandıysam özür dilerim dedim
- +1 yıl
Korkma. sakın tehdit ederse de korkma. görüşmedin buluşmadın. seni hiçbişeyle suçlayamaz. istediğini yap de geç
Soran+1 yılMesajları bile sildirttim iyi bir anında. Buluşmadım hiç bir şey yok elinde benimle ilgili.
- +1 yıl
İyi işte. düşünme ne yapar diye falan. bir daha sohbet edeceğin kişiyi iyi tahlil et. numaranı olsun verme
Soran+1 yılİş arkadaşım ortak gruptan alıp yazmış, ben kimseye numara filan vermem
- +1 yıl
merak etme o sana zarar veremez. yeni arkadaşın etrafından biri olmasın :)
Soran+1 yılYeni arkadaş diye bir şey yok
- +1 yıl
o kişiye hiç eşinden acındın mı?
Soran+1 yılHayır niye ki? O kaç kere sordu hep iyiyiz diyip geçiştirmiştim niye ki
- +1 yıl
Eşinden şikayetçi olan kadınlardan bu beklenti daha fazla olur. bence o nun karakterinde sorun var. senin suçun yok. o evli kadınlara yavşayan biridir
Soran+1 yılOlabilir ya benim eşime saygım sonsuz, kadınlarla çekiştirebilirim belki eşimi ama bir erkekle asla
- +1 yıl
o zaman sorun yok. sen aklıbaşında ve düşünceli birisin. boş ver bu dengesizi. ne derse desin artık kulak asma
Soran+1 yılEşinle ilgili olumsuz bir şey söyleyince erkekler bunu kendine sinyal mi algılıyor
- +1 yıl
:) evet. orada kendilerini övmeye eşini kötülemeye başlarlar. aa öylemi ne ayıp hiç öyle yapılır mı erkek şöyle olmalı böyle olmalı gibi cümleler kurarlar
Soran+1 yılBizde öyle bir iletişim hiç olmadı ya , sadece ilk tanıştığımızda biz çocuk tedavisi görüyorduk. İş yerinde rapor aldığım için duyulmuş. Bu da gelip çekinmeden sormuştu. Bende uygun bir dille iyi dilekleri için teşekkür ettim. O zaman ben olsam eşimi zorlamam evlatlık alırım filan diye konuşmaya çakıştı. Susturdum ben çocuk olsa da seviyorum onu olmasa da sorun yok diye
- +1 yıl
seviyesiz biriymiş. bu bir başkasının konuşabileceği özellikle bir erkeğin fikir vereceği bir konu değil ki.
Soran+1 yılDiyorum ya bende değildi bence sorun. Edepsizin birine denk geldim demek ki
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Evli kadın eğer karşı cinsten yakın arkadaş yapıyorsa konunun farklı yerlere gideceğini zaten biliyordur
02 Yorumla
Soran+1 yılAma normalde de 3-4 tane arkadaşı varsa ve hepsi kardeş gibiyse, onlarla bugüne kadar hiç sorun yaşamadığı ve baştan sınırlar çizmesine rağmen başına böyle bir şey geldiyse
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılerkek değşir kadındandan bekle bişiler kadın ark olur erkek olamaz
012 Yorumla
Soran+1 yılTüm erkekler böyle mi sizce gerçekten? 3-4 yakın arkadaşım var, yıllardır hiç birinden en ufak bir saygısızlık görmedim. Ama biri var canımı çok sıktı.
- +1 yıl
yani senin davranış tutumun samimiyetin etkiler ama genel olarak içten içe bi istek arzu ollur
Soran+1 yılBilmiyorum bugüne kadar ilk kez başıma geldi ve benim açımdan çok üzücü oldu
- +1 yıl
:))) gelir daha ya gençsin
Soran+1 yılİstemem gelmesini, valla fikrimde değişmeye başlıyor. Muhattap olmasam mı kimseyle diye
- +1 yıl
:))))) gidişatın onu gösteriyo zaten:)
Soran+1 yılFikrim değişiyor derken erkek arkadaşları hayatımdan komple çıkarmaktan bahsediyorum
- +1 yıl
tamam bende onu kastediyorum zaten:))
Soran+1 yılYa rahat biri seviyorum seni diye mesaj atıp duruyordu, arkadaşça diyor sandım ilk. Sonra aradı bu sesi ağlamaklı benim sana bir şey itiraf etmem lazım diye. Susturdum. Ne diyeceğini anladım söyleme bence duygusal boşluktasın dedim. İçimde mi kalsın dedi. Kalsın dedim. Allah seni eşine bağışlasın dedi amin dedim. Senin de karşına çok güzel iyi insanlar çıkarsın dedim. Hala ısrar ediyor içimde kalmasın diye. Sorma ben telefonu kapatmak isteyince dananın kuyruğu koptu.
- +1 yıl
:)) tahmin ediyorum daha içinde bi çok şey vardırda yazmayım burdan tahmin ediyondur zate:)))9
Soran+1 yılNerden yazcaksın? Mesaja mı çağırıyorsun , sen de defol
- +1 yıl
ne mesaj ı ya sen kimski çağırıyım gizli gizli takılanla ben zaten mesaj atmam :) triplere gel ya :)
+1 yılKadın da arkadaş olmasın, evli kadının erkek arkadaşı mı olur
05 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşlıktan kastım eşinin bilgisi olmadan görüşmek mesajlaşmak değil aslında , sosyal arkadaşlığım kastettiğim. Eşin yanındayken bile o insanla rahat oturup sohbet edebilmek, o kişinin senle olduğu kadar eşinle de arkadaş olması, hatta yeri gelip o ikisinin daha iyi arkadaş olması
- +1 yıl
Yine karşıyım, erkek yapsın arkadaşlığını, karısını sokmasın öyle ortamlara
Soran+1 yılÖyle ortam dediğiniz ne ki? Kadının iş arkadaşı erkek mesela , hep beraber gidip kahve içiyorlar , ne var ki bunda?
- +1 yıl
Kadın cinsiyetini arka planda tutup şahsiyetiyle davransa, karşı cinsle zaruret harici görüşmemesi gerektiğini bilir. İş arkadaşı mı, işi kadar görüşsün, kahve içmesin. Kadına yürüyen erkek suçlu zaten, ama kadını aklamaz bu.
Soran+1 yılBilmiyorum arkadaşım diyip eşimle beraber oturup kahve içtiğim erkek arkadaşlarımız oldu, ya da eşimin beni yanlarına bırakıp yanlarından geri aldığı ikimizinde güvendiği kişiler oldu. Bu kişi ile buluşmadım bile hiç. Baştan da dedim bak benim erkek arkadaşlarım var ama kardeş sınırında. Buna dikkat edersen neden olmasın diye. Adamın daha önce evli kadınlarla ilişkileri olmuş. Bence sorun ondaydı. Bunu alışkanlık haline getirmiş ve bence kadınlra arkadaş kardeş gözü ile bakamıyordu
Arkadaş olmakta tabiki sakinca yok ama bir a geliyor her iki taraftan biri o ince çizgiyi geçebiliyor
02 Yorumla
Soran+1 yılBen geçen taraf olmadım olmamda , sınır geçene de haddini bir bildiririm feleği şaşar
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılamaçları ve hedefleri farklı oluyor karşısındaki evli erkekte olsa aynı bir süre sonra iki taraf içinde geçerli bir çekim veya sıcaklık hissedilebiliyor ve bunun sonunda talepler geliyor
04 Yorumla- +1 yıl
ve dört dakikada 18 yorum :)
Soran+1 yılBöyle konulara yorum çok oluyor, erkeklerin aklı şeyinde taklı naparsınız
- +1 yıl
Maalesef
- +1 yıl
Hayaller ve hayatlar 😀😃🙂
- Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.
+1 yılbu öngörülerin doğruluğunu yadsımazsak önceden mesafe koymak çok daha isabetli olur bence.
02 Yorumla
Soran+1 yılBen bu konu ile ilgili her zaman mesafeli olmuşumdur , baştan da hep tavrımı tarzımı koyarım ortaya bugüne kadar da hiç sorun yaşamamıştım. Ama şu an biri ile sorun yaşadım haddini bildirdim ama aşırı canım sıkıldı, baştan da defalarca uyardım aslında sınırına dikkat et, durman gereken yeri belirlersen sorun yaşamayız diye
- +1 yıl
anladım
demek ki tutamamış kendini :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılKimi arkadaşlık kurarken kimi sapitabiliyor karakter meselesi
09 Yorumla
Soran+1 yılDeğil mi ya arkadaşlıklar çok güzel kardeşlikler de oluyor bence, karaktere bağlı
Cevap sahibi+1 yılBunu tatmayan çok insan var maalesef. Karakterli insanların karşımıza çıkması dileğiyle 🙂
Soran+1 yılİnşallah
Cevap sahibi+1 yılİnşallah 😊💐
Cevap sahibi+1 yılBir bardak su iç kendine gelirsin 😊💐
Soran+1 yılEcza dolabını içtim
Cevap sahibi+1 yılDikkat et telefonu indir kendinden uzaklaştır temiz hava al🙂
Soran+1 yılMantıklı
Cevap sahibi+1 yıl🙂umarım faydası olur
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılilgi we sadelik
esas amaç olmalı
saygısı yüzde 5.000
olmalı..016 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani
Cevap sahibi+1 yılewlimsnz
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılbakk bu harika..
Soran+1 yılDefol
Cevap sahibi+1 yılneden oyle dedinki
Cevap sahibi+1 yılneyimi beğenmedin ki
evli bir kadın defoll mu der
yoksa saygıyı mı ister..
Cevap sahibi+1 yılgiç aşık oldun muuu
Cevap sahibi+1 yılDAHA BETER OL..
Soran+1 yılHoşt
Cevap sahibi+1 yılbabana mk kızı
defol demenden belli
ne yırtık olduğun
herşeyi dersin senn
Soran+1 yılSenden başka var mı , yorumlara bir bak, ezik pokun tekisin
Cevap sahibi+1 yılpeki gitt haklısın
gitt
Soran+1 yılHakaret yediğiniz halde iletişimi sürdürüyorsunuz , çok mu yanlızsınuz
Cevap sahibi+1 yılby
Cevap sahibi+1 yılgünaydın
+1 yılHerkes sapitacagini biliyor ve akisina birakiyor. Ilgi bekliyor herkes alacağını aliyor
114 Yorumla
Soran+1 yılHerkes sapıtmıyor bence. Çok seviyeli düzgün ailelerin yetiştirdiği beyefendi insanlar var.
- +1 yıl
Sinirlar asildiktan sonra neler olacagini ikimizde iyi biliyoruz
Soran+1 yılYok ben sınırı aşmam, aşanın haddini de bildiririm ama canım sıkılmadı desem yalan olur
- +1 yıl
Ister istemez bir noktadan sonra hersey değişebiliyor. Baska baska dusunceler sariyor insanin aklinin fikrini.
Soran+1 yılSonrada fırçayı yiyip dayak yemişe dönüyor
- +1 yıl
O noktadan sonra donmesi gercekten zor oluyor. Ileriye gittikten sonra dönmesi zor
Soran+1 yılFırçayı yedikten sonra mu?
- +1 yıl
Yemeden önce. Yedikten sonra zaten insanda heyecan kalmazdi
Soran+1 yılYa rahat biri seviyorum seni diye mesaj atıp duruyordu, arkadaşça diyor sandım ilk. Sonra aradı bu sesi ağlamaklı benim sana bir şey itiraf etmem lazım diye. Susturdum. Ne diyeceğini anladım söyleme bence duygusal boşluktasın dedim. İçimde mi kalsın dedi. Kalsın dedim. Allah seni eşine bağışlasın dedi amin dedim. Senin de karşına çok güzel iyi insanlar çıkarsın dedim. Hala ısrar ediyor içimde kalmasın diye. Sorma ben telefonu kapatmak isteyince dananın kuyruğu koptu.
- +1 yıl
Baskasinin sana ilgi duymasi hosuna gittimi her ne kadar evli olsan bile?
Soran+1 yılİlgi duymak başka karşılıklı bir şey var sanmak başka
- +1 yıl
Sen istemedikten sonra zaten erkekde adim atamaz sonucta. Tek tarafli bisey olmaz yani.
Soran+1 yılAttı ve bacağı kolu kanadı kırıldı, bunu anlamak çok zor olmasa gerek
- +1 yıl
Yeri geldiğinde kaplan kadar yirtici..
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yıldertleri belli canım 😀
010 Yorumla
Soran+1 yılHerkes aynı değil ya bence. Çok seviyeli düzgün adamlar da var bence
- +1 yıl
ben direk onun için yanaşırım şahsen
Soran+1 yılAynı iş yerinde çalıştığınız ve size mesafene dikkat edersen ancak benim arkadaşım olabilirsin , lakayıtlık istemez diyen birine bile mi
- +1 yıl
istemeyene fazla muhattab olmam evli ve yanaşıyorsam onun için yanaşırım yoksa evli biriyle neden samimi olayimki
Soran+1 yılAnladım aslında bakış açınıza göre haklısınız ama sınırıma dikkat edicem diyip etmemek sizce tutarsızlık değil mi? Sonuçta karşıdaki kişiye bu güvenceyi verip sonra da farklı yaklaşmaya çalışıyorsunuz, bu riyakarlık olmaz mı
- +1 yıl
işte diyorum ya eğer öyle dersen ben yanaşmam yanasirsam tutarsizlik olur
Soran+1 yılAnladım siz dengelisiniz en azından
- +1 yıl
evet ben zaten fb takiliyorum herkeze bu sekilde soyluyorum netim
Soran+1 yılYolunuz açık olsun ne diyim
- +1 yıl
teşekkür ederim 5 senedir bu sekil takiliyorum
+1 yıltecrubelı arıyorlardır sen karsımısın
06 Yorumla
Soran+1 yılTabi ki karşıyım. İnsan başkaları ile takılacaksa neden evlenir
- +1 yıl
sen evlımısın
Soran+1 yılEvet evliyim
- +1 yıl
evlenmeden once hızlımıydın
Soran+1 yılHayır bir tane sevgilim olmuştı sadece , normal bir insandım niye ki
- +1 yıl
sordum
- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılkadında her şeyin farkında
aptal değilse tabiki00 Yorumla takılmak için oluyorlar bana da denk geldi çok
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılErkekler daha çapkın ve sapkın
04 Yorumla
Soran+1 yılBence haklısınız , karşıdaki dindar mı, sadık mı ona bile bakmadan sapıtan var
Cevap sahibi+1 yılÖyle tabi, ben çok erkek tanıdım çoğu öyle, ama çapkın kadınlarlada arkadaşlık yaptım onlarıda tanıdım. Ayrıca ben çok yakışıklıydım baya kızda tanıdım tabi çoğu arkadaşımdı çoğuyla ilişki falan bile konuşmadık. Farklı insanlarlada arkadaş oluyordular, insan sararfı gibi oldum. Ama şimdi evdeyim, annemle, babam öldüğü için, hep onlayım.
Soran+1 yılKimlesiniz
Cevap sahibi+1 yılAnnemle
+1 yılEvliler düşünsün.
020 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
Ben bekar adamım herkesle konuşabilirim özgürce ama evliyken sorumluluk evli olan kişide.
Soran+1 yılHaklısınız sonuçta sadakat yeminini eden karşıdaki ama onurlu insanda başkasının helaline göz dikmemeli bence. Zaten bir sürü bekar boşanmış kadın var. Üstelik eskisi gibi bekaret sorunu yok. Bekarlarda çok rahat herşeyi yapıyor
- +1 yıl
Arkadaş olmaktan bahsetmiyor muyuz?
Soran+1 yılEvet ama evli kadına bu niyetle yaklaşmaya gerek yok, dışarda bir sürü kadın zaten var diyorum. Evliyle normal arkadaş olabilirsen ol olamazsan olma diyorum
- +1 yıl
Kadın yaklaşırsa?
Soran+1 yılBilemiyorum ben yaklaşmam kimseye
- +1 yıl
O zaman sorun olacağını sanmam.
Soran+1 yılBenim açımdan tek sorun bir arkadaşımı kaybettim
- +1 yıl
Allah rahmet eylesin
Soran+1 yılHahahahha amin
- +1 yıl
Niye güldün 🙄
Soran+1 yılAdam ölmedi ki espri yaptın sandım
- +1 yıl
Kaybettim diyince öldü sandım, 😃
E o zaman neden öyle dedin?
Soran+1 yılArkadaşlığımız bitti adamla onu kasdettim
- +1 yıl
Hmmm anladım. Başka bulursun boş ver.
Soran+1 yılNe bulması be
- +1 yıl
Yeni bir arkadaş istemiyorsan tabii sen bilirsin. Bulmak istiyorsun düşüncesiyle dedim.
Soran+1 yılYok istemem
- +1 yıl
Peki o zaman :)
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılsıkıntı olur
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim de oldu
05 Yorumla
Soran+1 yılNe oldu
Cevap sahibi+1 yılEvli kadın ile yakınlaşma
Soran+1 yılBen yakınlaşmadım kimseyle büyükte konuşurum asla da olmam
Cevap sahibi+1 yılDoğrusu o. Ama ben bilmiyordum evli olduğunu bir şeyler yaşadıktan sonra söyledi
Soran+1 yılPislik kadın
Gizli Üye(30-35)+1 yılAsla mesafeli olmaz
07 Yorumla
Soran+1 yılMesafe kapanır mu diyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılÇünkü başımdan geçti
Soran+1 yılYa rahat biri seviyorum seni diye mesaj atıp duruyordu, arkadaşça diyor sandım ilk. Sonra aradı bu sesi ağlamaklı benim sana bir şey itiraf etmem lazım diye. Susturdum. Ne diyeceğini anladım söyleme bence duygusal boşluktasın dedim. İçimde mi kalsın dedi. Kalsın dedim. Allah seni eşine bağışlasın dedi amin dedim. Senin de karşına çok güzel iyi insanlar çıkarsın dedim. Hala ısrar ediyor içimde kalmasın diye. Sorma ben telefonu kapatmak isteyince dananın kuyruğu koptu.
Soran+1 yılSizin ne oldu
Cevap sahibi+1 yılDertleşmek ister misin
Soran+1 yılHayır
Cevap sahibi+1 yılPeki
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlabilir sorun ne ki
032 Yorumla
Soran+1 yılBugüne kadar sınır koyup arkadaş olduğum kişilerle hiç sorun yaşamadım ama şu an yaşıyorum
Cevap sahibi+1 yılNe gibi sorunlar oldu yanlıs anlama mı
Cevap sahibi+1 yılBenim de samimi oldugum arkadasım var oyle
Soran+1 yılEvet farklı bir beklentiye girmiş benden
Cevap sahibi+1 yılSen evlisin dogru mu anladım
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılBenımde samimi oldugum evli arkadaslarım var da o sınırı aşmam, noldu peki sizde
Soran+1 yılYa rahat biri seviyorum seni diye mesaj atıp duruyordu, arkadaşça diyor sandım ilk. Sonra aradı bu sesi ağlamaklı benim sana bir şey itiraf etmem lazım diye. Susturdum. Ne diyeceğini anladım söyleme bence duygusal boşluktasın dedim. İçimde mi kalsın dedi. Kalsın dedim. Allah seni eşine bağışlasın dedi amin dedim. Senin de karşına çok güzel iyi insanlar çıkarsın dedim. Hala ısrar ediyor içimde kalmasın diye. Sorma ben telefonu kapatmak isteyince dananın kuyruğu koptu.
Cevap sahibi+1 yılCocugun var mı peki
Soran+1 yılHayır ne ilgisi var ki
Cevap sahibi+1 yılEşine bahsettin mi
Soran+1 yılBu durumdan mı. Bugüne kadar olan herkesi anlattım, her atılan mesajı adımı gösterdim. Ama bu adamı diyemedim
Cevap sahibi+1 yılHemen bişi deme bence sıkıntı olabilir, sana bişi sorcam ama buradan sormayım şimdi ileti yazayım
Soran+1 yılYo dedim valla ağzına tükürdüm hem de ne münasebet ne? Sizde gidin kendinize başka av arayın
Cevap sahibi+1 yılİyi demişsin ona
Cevap sahibi+1 yılAltta ona bi ilgin var
Soran+1 yılHayır yok
Cevap sahibi+1 yılBi çekim kendine diyemediğin bi etki
Soran+1 yılHayır adam top olarak kötü değil, beğeneni de çok , gitsin onlara napim ben eşimi seviyorum
Cevap sahibi+1 yılSevmiyorsun demedim dediğim baska bişey
Soran+1 yılNe dediğiniz
Cevap sahibi+1 yılBi çekim diyorum bi etkilenme bu eşini sevmiyorsun değil benzerini yasadım ondan dedim sem bana baska av bul diyon
Soran+1 yılEvli misiniz siz
Cevap sahibi+1 yılArkadasım evliydi
Soran+1 yılHmmm anlaşıldı neden savunduğunuz
Soran+1 yılBirini seven başka adama dokunur mu
Cevap sahibi+1 yılSavunmuyorum yahu sen ön yargılı mısın hep
Cevap sahibi+1 yılOlay o degıl sen ön yargılı gerginsin Şu an
Soran+1 yılArtık önyarfılıyım paranoyak oldum
Cevap sahibi+1 yılCok belli yapma bunu
Soran+1 yılOlabilir bu da sanırım artık sorun değil
Cevap sahibi+1 yılNeyse dediğim gibi konusuruz bu arada bende de aklına gelen gibi bişi olmadı
Aşk İlişkileri konusunda 10,8b cevap paylaştı. Niyet önemli
02 Yorumla
Soran+1 yılBence de size kesinlikle katılıyorum
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer