Evli kadınlarla arkadaş olan bekar erkekler için ne düşünüyorsunuz?

Kadın normal arkadaşım oldu sanırken erkekler sapıtıyor mu dersiniz? Yoksa zaten kadın da baştan sapıtacağını biliyor mu dersiniz? Fikirlerinizi merak ediyorum. Ben normal sağlıklı ama mesafeli arkadaşlıklar olacağını düşünüyorum, ama samimiyet biraz artınca erkeklerin sapıttığını düşünüyorum. Sadece motivasyonunu anlayamıyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Konuştukça başıma ağrı girdi
Evli kadınlarla arkadaş olan bekar erkekler için ne düşünüyorsunuz?
Cevapla