Haklı olduğuma yüzde yüz inanıyorum ve kime anlatsam bana hak veriyor hatta ne bekliyorsun böyle birini diye bana kızıyorlar.
Gece konuşmuştuk hata yaptı sonra uyuduk ertesi gün hiç bir şekilde ona yazmadım ilk adımı o atsın diye akşama kadar hep kontrol ettim mesaj atmış mi falan diye sonra akşam saat dokuza gelirken dedimki neyse ben mesaj atayım ne yapıyorsun diye sonra bir baktım her yerden engellemiş sessiz sedasız ayrılmak istediğini bile söylemeden terketmiş.
Tüm bunlara rağmen geri döner mi?
Gece konuşmuştuk hata yaptı sonra uyuduk ertesi gün hiç bir şekilde ona yazmadım ilk adımı o atsın diye akşama kadar hep kontrol ettim mesaj atmış mi falan diye sonra akşam saat dokuza gelirken dedimki neyse ben mesaj atayım ne yapıyorsun diye sonra bir baktım her yerden engellemiş sessiz sedasız ayrılmak istediğini bile söylemeden terketmiş.
Tüm bunlara rağmen geri döner mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Haklıysan Dönmesin Awq Seni Bu Konuda Bile Terk Ediyorsa Evlendikten Sonra Herşeye Açık Ol 🫤
😢.
gitmek icin bir sorun cıkmasını beklemis haklı ya da haksız olman önemli degil maalesef😩
Beni sevmiyor mu sence
gitmek istedigine göre/:
Doğru 😢
dönerse de bu yaptıgını unutma insan en cok kendisini severse mutlu olur💖
Evet kesinlikle 💖🥲
Senden soğumuş en küçük tartışmada da bahanesi olmuş kaçmış unut gitsin
Bende öyle düşünüyorum sanki soğumuş gibiydi hissediyordum son zamanlarda
Döner mi peki yani kiymetimi anlar mi
Boş kalırsa döner baktı ki senin gibi seven yok değer bilen yok geri gelir ama bu zamanda elini sallasan ellisi yani boş kalacağını sanmıyorum o yüzden unut gitsin
Haklısın 😔
Niye canını sıkıyorsun? Seni bu kadar basit unutan birisi için canını sıkmana değer mi sence? Sende yeni birilerini bul devir artık çok değişti flört devri resmen eğlenmene bak sonra ayrıl devir bu kabul edin veya etmeyin ama devir bu yani bende bu neslin insanı olmak istemiyorum ama böyle
Bu şekilde gerçek sevgi bulunabileceğini insanın evlenebilecegini sanmıyorum ya da belki ben yanlış biliyorum
Zaten gerçek sevgi arıyorsan bu zamanda ohooo işimizi var demektir. Gerçek sevgi eskidendi eskiden. Şimdi takılıp bırakacaksın aşk mı kaldı be kardeşim
Seni çok üzerler benden söylemesi
Of bu yüzden 3 ilişkimden sonra hep mahvoldum çok acı çektim
Anladığım kadarıyla bağlanan taraf hep sen olmuşsun diğer kişiler ise genelde bırakma tarafı olmuş. Gerçeği görmen için daha kaç defa terk edilmeye müsade edeceksin kendine gel kendine
Gerçek olan ne
Bak bu son ilişkimde hiç kendimi ona adamadim hep mesafeliydim bana zarar gelmesin yine üzülen ben olmayayım diye yapış yapış olmadım ve buna rağmen bitti
Ama peşine düşüp burada yanıt arayan sensin? Adamamış halin bu mu gerçekten? Adamadım diyorsun ama belli ki kendini kaptırmışsın kaptırmasan buralarda ne işin olabilir? Gerçek olan da şu ben sevginin, aşkın gerçekliğine asla inanmıyorum eğer öyle olsaydı bu kadar yıpranmazdık. Benim de çok hatam oldu karşımdaki kadının da ama illa ki orta yol bulunurdu ama bulunmak istenmedi çünkü ilişkilerde hep bir taraf haklı olmak istiyor ilişki haklı olmak üzerine kurulmamalı sevgi üzerine dürüstlük güven üzerine kurulmalı ve maalesef ki bu devirde böyle şeyler mümkün değil
Bende aynen senin gibi düşünüyorum kendisi çok inatçı gururlu ve kibirliydi ve galiba sevgi yerine bunları seçmeyi tercih etti.
Umarım en kısa zamanda bende senin gibi artık umursamamaya başlarım.
Bak sana yemin edebilirim ki ilk 10 gün umrumda bile olmadı terkettiği için ama bu bir haftadır regl olduğum için duygusallık çok fena halde var ve aşırı özlüyorum onu ve bu beni yordu aklımı karıştırdı geri dönmesini istemeye falan başladım.
Umarım bir kaç güne geçer bu durum.
İlla ki insanların hayatınızdan ani çıkışından sonra bir boşluk oluşur ve kendinizi yapayalnız hissedersiniz fakat bu evre zamanla atlatılır. Boşuna dememişler zaman her şeyin ilacıdır diye. Kimler geldi geçti kimler için sensiz yaşayamam yapamam dedik. Yaşadık da yaptık da. Zamanla atlatırsın. Senin de dediğin gibi şu an bir kadının en duygusal zamanındasın üst üste gelmiş haliyle özlemen normal.
Teşekkür ederim kendimi şimdi daha iyi hissediyorum
Ricalar. Kendinize iyi bakın.
Teşekkür ederim sizde kendinize iyi bakın
Geri donerse ve sen de hicbisey olmamis gibi kucak acarsan artik cepte gorur seni.
Ne yapmalıyım peki hem geri dönsün istiyorum hemde cepte olmak istemiyorum nasıl davranmalıyim
Surundureceksin. Soguk davranicaksin. Seni seviyorsa sabirla ilgi gosterir sana surekli. Sevmiyorsa da bir iki gun soguk davransan yine ayni seyi yapar. Engelleyip gider
Umarım başarırım çünkü nasıl süründülür bilmiyorum ve gerçekten sürünsün kıymeti çok iyi bilsin istiyorum
Donerse a... m... kk.. onun donmesin birak
Dönmez. geçmiş olsun
Ama haklıyım ve ir özür dilemesi lazım
Sevseydi dilerdi de bilerek yanlış yapmış :) sen istediğin kadar haklı ol, hakkını alacak olmayınca kendi kendine haklıyım de :)
Doğru haklısın
:) bende haklıyım bak
Evet
Dönmesin eksik olsun