Sizce konuştuğum çocuk beni seviyor mu? Doğru mu yapıyorum?

Bi çocukla konuşuyorum. Ks’den tanıştık ilk başta +18 konuşmalar yapıyoduk. Şimdi ilerlettik normalde konuşuyoruz. Görüşmek istiyoruz bi kaç haftaya. Siz olsanız ne düşünürsünüz , doğru mu yapıyorum?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bakire olduğumu ve evlenmeden yapmayacağımı biliyo. Lütfen buna göre cevap yazın
Sizce konuştuğum çocuk beni seviyor mu? Doğru mu yapıyorum?
Cevapla