Barlarda sabahladı diye konusmayı kestim ama üzülüyorum?

kız arkadaslarıyla snapler atmıs içerken falan barda bir sürü video atmıs sabah 4-5 e kadar, uyanınca gördüm konusmayı kestim direkt kestirmeseydin gln dedi, bunları hatırladıkça iyi ki kestim diyorum ama bi yandan da anıları hatırlıyorum üzülüyorum kalbim acıyo ne yapmalıyım tekrar yazarsa? konusmak istiyorum ama öyle biri olduguu hatırlıyorum sonra😔😔😔 kendime saygım var ama hayallerimizi ve hayal kırıklığımı düsününce ağlayasım geliyo

(flörttük belki hiç bisey yapmamıstır ama fakülte terasa gitmesi yeter aw offf aldatılmıs mıyımdır bilmiyorum bile)

Barlarda sabahladı diye konusmayı kestim ama üzülüyorum?
Cevapla