Flörte başka kızın adıyla hitap ettim, siz olsanız affeder miydiniz?

Büyük bir sorun mu, kız başta çok bozuldu özür falan diledim sorun değil dedi ama kendimi çok kötü hissettim. Boşluğuma geldi bir anlık hataydı. Sizin başınıza geldi mi, gelse ne hissedersiniz?

Güncellemeler
+1 yıl
Ama sevgili de değiliz ki bu kadar abartı fazla değil mi? Veya iyi yanından bakarsak olaya kız gerçekten benden hoşlanıyormuş ki duruma çok bozulmuş
Flörte başka kızın adıyla hitap ettim, siz olsanız affeder miydiniz?
Cevapla