Çok Süper Soru için teşekkür ederim @KızlarSoruyor @Sarışıngenc23 @вуηαяcσѕ @ilginfulyaa
Eski sevgiliniz arayıp hiç iyi değilim dese ne yapardınız?
Çok Süper Soru için teşekkür ederim @KızlarSoruyor @Sarışıngenc23 @вуηαяcσѕ @ilginfulyaa

Sanırım bende iyi değilim ama umrunda da değilim o yüzden umurunda olmadığım birine bir şey yapamam derdim.
Benim durum bu size bir de Azer bülbül bıraktım.
#AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ
#İyiDegilim
09 Temmuz, 2023 Pazar 17.17
Hiç umursamam. beni ilgilendirmez eski sevgili benim için eski de kalmıştır ne olursa olsun konuşmam yardım etmem eğer çok çok acil sağlıkla ilgili bir durumu varsa o zaman yardım ederdim ama onda da eğer aldatma ya da ihanet duyguları yoksa. aldattıysa zaten bir insan olarak bile saygı duymam ne yaşamış olursak yaşayalım. kısaca ne sorunu olduğuna göre karar veririm
Eski sevgilim olduğu için saçma sapan triplere girip tavır yapacak değilim. Çoğu kişi açmam, geçmişin hesabını sorarım, sayende iyi değilim derim gibi cümleler kurmuş oldukça saçma. Derdini anlatabilir dinlerim yol göstermeye çalışırım ya da herhangi bir panik içerisinde iken aradıysa elimden geleni yaparım. Gereksiz tavırlara gerek yok karşımdaki insan, Hayvan değil.
Sonunda yukarıdakine benzer bir yorum gördüm yani aklı başında tamam aldatma ihaneti şiddet bunları uğrayan bir insanın hani bir sonraki kişi de iyilik beklemesine bir şey diyemem yani yüzüne bir yere bakması haklıdır Ama mesela dediğin gibi güzellikle ayrılmışsın anlaşamamışsın yani u kadar düşman olmanın gereğini ben anlamıyorum özellikle mesela İnsanlar evleniyor ayrılıyor ve ayrıldığı kocasının arkasından öyle kötü konuşan kadınlar var ki iki gün önce o adamı yemek yiyordu affedersin oturuyordun kalkıyordum sevişiyordun ben gerçekten bazı kızları anlamıyorum
Allah iyiliğini versin derim :D şaka bir yana yardımcı olabileceğim bir şey varsa sorunu çözmek için yardımcı olurum. Yapım gereği yardımıma ihtiyacı olan birine hayır demem onun da artık herhangi birinden farkı olmadığından başka biri olsa yapacağım kadarını ona da yaparım.
Yani yine de güzel bir şey tabii ki buradaki yorumlara bakarak insaflı bir yorum yapmışsın
Boş ver senin güzelini yapıyorsun
Eski sevgilim olması onun da bir insan olduğu gerçeğini değiştirmez.. ve beni aramış olması.. ona yardımcı olmam.. onu dinlemem beni küçük biri yapmaz.. çok mu büyütüyoruz abartiyoruz eski sevgili kavramını..
Allah helal olsun sabahtan beri Adam akıllı bir yorum gelmedi şöyle yok anasını satayım beter olsun yok gebersin bilmem ne yapsın Keşke önceden yapsaydın en iyi görüş seçerdim
Gerçi pardon soru süresi dolmamış hala seçebilirim 😂
En iyi görüş seçmiş olman gerçekten önemli değil.. anlaşılmak güzel şey.. sadece yorumları okuduğumda.. neden bu kadar kin doluyuz. bunu düşündüm. hakkimi helal etmeyecegim bir adama bile helal ettim ben.. bunu yapmalıyız bana göre.. yoksa insan olamayız..
Kesinlikle bende bunu anlamıyorum yani sevgili olduğunuz yönde her şeyi fazlasıyla yaşıyorsunuz örnek veriyorum evli olduğunuz dönemde her şeyi fazlasıyla yaşıyorsunuz ama ayrıldığınız zaman böyle birbirimizin arkasından düşman gibi ağzınızdan çıkan kulağınız duymuyor Yani genel anlamda söylüyorum size söylemiyorum sadece özellikle kadınlar bunu çok yapıyor ya zamanında o adama mutluyum dün işte yedin işte oturdum kalktım yeri geldi seviştin yani o zamanlar her şey güzeldi de ayrıldıktan sonra mı o adam kötü oldu
Öyle..
Gerçekten büyük nankörlük Ben sana bir şey söyleyeyim mi Ben mesela Avrupalı insanlarla gördüm avrupalı kadın da böyle bir şey yok biliyor musun Yani bizim Türk kadınları gibi ayrıldığı adamın arkasından hiçbir zaman dedikodu yapmıyorlar
Abla bazıları insanlık hakketmiyo üzgünüm benim şerefsiz eski sevgilim hem evli ve 3 çocuklu kadınla hemde en yakın arkadaşımla aldattı yani kini hakkediyor bazıları bir bakıma
@boşişlermüdürü12 ya tamam aldatan insanlara bir şey demiyoruz yani senin durumunda olan insanlara tabii ki bir şey demiyorum haklısın ama mesela normal şekilde ayrılmışlar Yani anlaşamamışlar bir ilişki bitmiş hani bittikten sonra bu kadar düşman olmanın gereğini ben anlamıyorum bak aldatma ihanet demiyorum haklısın onun dışındakileri diyorum
Cevap
28Cevap
Ne olduğunu öğrenir yanında olmaya çalışırım insanız sonuçta eski sevgilim de olabilir insanlık görevimi yaparım.
En azından bu da güzel
Eski son sevgilim ile kanlı bıçaklı değilim ona yardımcı olurum
Bu beni ne ilgilendirir ki der kaptırdım
Zamanında ben iyi değilken sen yoktun şimdi de ben yokum. Yalnızlığının üzüntüsünü başkasının kollarında ara derdim. Ah daha neler neler derdim de neyse..
Gerçekten ayrıldıktan sonra insanları neden böyle oluyor bilmiyorum yani sevgiliyken çok mükemmel oluyorlar ama ayrıldıktan sonra herkes birbirinin arkasından böyle demediğini bırakmıyor
Vallahi küfür, argo, hakaret içerikli bir şey yazmadım yani bi karalama yaptığımı düşünmüyorum ama şöyle açıklayayım.. Seni zamanın da göklere çıkaran biri sana bir hiç gibi davranınca, yaşattığı travmalar ile seni baş başa bırakınca bende ona şiir yazamam sonuçta değil mi? Ah ederim ☝🏻
Yok Ben zaten sadece nedenini sordum Ama genelde kadınlar çok şikayet ediyor Yani ben erkeklerin o kadar şikayet ettiğini görmedim
Yani sen görmemişsin o zaman 😂 ben çok gördüm mesela..
Ya ama ben sürdük yorumlara bakıyorum mesela erkekler biraz daha şey ama kadınlar böyle nefret kusuyor
Kişiye göre değişiklik gösterir.
Haklısın
Çok basit umurumda bile değil beter ol sen bunu hakkediyorsun çünkü derim ki muhtemeden cevap bile vermem nedir bu eski sevgili soruları sacma sapan
Sakin ol genç ya 😂
Ne kadar cevap vermem umursamam desem de eğer öyle bir şey gerçekten olursa ettiğim yeminlerin hepsini unutur onu teselli ederdim
Adın buz kaplama için bence öyle değil
Öyle aslında keşke içim de öyle olsa
Ama insanların yüzünden bazı şeyleri yapıyoruz
Elimden geldiğince yardım etmeye çalışırdım ama bu benimle tekrar barışmak için bir numaraysa işe yaramaz. Kapattığım bir defteri asla açmam.
Erkekler kadınlara göre daha iyi
Bence de.
Kadınlar cidden değişik yerken içerken sevişirken erkeğim derler ayrılınca ş... siz
Demet akalın gönder onun yerine boş ver Azer'i. Arkasına bakmadan çekip giden birisi var eminim bu gidişin yarın u dönüşü varr🤔😂
😂😂 kesinlikle
Ama yok ben Azer bülbülcüyüm
Yok ya öyle çok bağımlısı değilim ama parçasını seviyorum
Ben de severim Müslüm Gürses
O zaman sana kendi mutlu hayatımdan bahsedeyim belki benim mutluluğumla iyileşirsin der ballandıra ballandıra anlatırım akskdkfkfkglg
Ama bu büyük kötülük 😂
Olsun o hep benim mutluluğumu isterdi istediğini vereceğim işte ona 😂😂😂😂
Bence oldu olacak sevişirken resim at 😂😂
Ne münasebet
Kötü bir şekilde ayrılmışsak beter ol derdim. Ama normal bir şekilde ayrılmışsak derdini dinler yardımcı olmaya çalışırım.
Kızlar hep gergin bu konularda 😊😂
İyi ayrılmışsak ne olduğunu sorarim yapabileceğim bir şeyse belki yardimci olurum
Helal olsun sana
Eski sevgilim bana ulaşamaz ki. Ulaşsa da açmam. Pek bisi diyemez
Hep kızlar mı yapacak hakkın kral
Eskinin bı hesabını sorar bide ben vururdum tekmeyi
İntikam soğuk yenen yemek yiyorsun
Yanında olurum ya , nebileyim , belki cidden iyi degildir
Vicdanlı kız 😊😊
Ponçik
Böyle bir durumda aklına ben geliyorsam eğer, eski sevgilim olmasaymış. Ötede havlasın.
Ağır bir söz
Doğrudur
Açarım iyi günlerinhatrına dinlerim akıl isterse fikrimi sunarım ama barışma olmazdı
Sen yine insaflı çıktın
Umrum dışı. Aradığınız periye şu an ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra da denemeyin skjsjs
Bu kızlar var yağmurlu havalarda su vermez 😂
Hakedene hakettiğini veriyoruz. Ne eksik ne fazla 😆
Ben hak etmeyen şeyler yaşadım o ne olacak 🤣
Yaşatandan soracaksın hesabı 😆
Hangisinden 😀
Başla birinden sırayla jsjs
Aman boş ver 😂😂😂
Allah yardımcın olsun... dertsiz insan yok🤷♀️
Güzel
Arayamaz çünkü eski sevgilim yok öyle bir şey olsa da bir şey yapmazdım banane yani
Hiç sevgilin olmadı mı
Yok birazcık oldu jddjdj
Birazcık azıcık o ne be jgugghuh
Olmadı ya. Hiç olmadı mı diye sorunca öyle dedim ckfkfk
Ha hadi bakalım ucundan kaçmış 😂😂
Her katil mutlaka suç mahalline geri döner, kötülere bir şey olmaz. Bana ne başkasını arasın.
Ama aynı zamanda bazı zamanlar o katil kadınlar da olabiliyor
Haklısın.
Bir kadının karşısında haklı olmak zordur 😊
Haklıya hakkını vermek gerekiyor
Eyvallah teşekkür ederim
Beni arasa yüzüne kapatırdım. Eski eskide kalmış sonuçta..
Belki de gerçekten kötü durumda olamaz mı
Kadın içinde öyle
Sevgilim olmadığı sürece eski sevgilimi dinlerim, neyin var derdim.
Ancak hayatımda bir kadın olsaydı uzak durmayı tercih ederdim diye düşünüyorum.
Hayırdır falan diye sorarım Yapabileceğin bir şey var mı derim. Duygusal moda girmeden yardımcı olmaya çalışırım. Hepsi o kadar!
Bana ne ağzını geriye doğru büze büze konuşan gaşşar yengene git o iyi etsin seni derdim
O ne be 😃
Ya ben bir trajedi yaşadım bunun abisinin birlikte olup sonra evlendiği kadının bunda gözü vardı. Onlar karı koca bozdular aramızı zaten. Herif boynuzları ile geziyor ya :DAbisi yani.
Anladım
Umrumda değil ne yazık ki keşke umrumda olsaydı ama değil
Çünkü çoğu hak etmiyor
Evet maalesef neden gerçek sevene değer verilmez hiç anlamıyorum
Bu sadece aşkı acısına değil aile O arkadaş ortamında da öyle nerede böyle ortalığı birbirine kadar affedersinler de şerefsizlik yapan insan varsa onlar kıymetli oluyor
Evet öyle maalesef gerçek samimi insanlara denk geliriz inşallah
İnşallah
Derdi neyse dinlerim... teselli bile ederim eğer iyiliğim tutarsa...
Sayende bende iyi değilim derdim..
Azer babayı da aç 😂
Açtık 😂
Elimden geldiğince destek olmak isterim sonuçta geçmiş zamanda güzel günlerim oldu.
Beni zerre ilgilendirmez.. ben kötü iken gormeyeni ben neden göreyim ki
Sanki ben çok iyiyim anasını satim diyip kapatırım yüzüne
Allah iyilik verdin der kapatırım ne muhabbetim olacak hayatımda başkası var
Dinlerdim derdini. Yorum yapmaz, kapatırdım…
Umursamam o bensiz iyi olmaz zaten pişman olmuştur ki iyi değilim diyordur
beter ol köpek ben varken gittiğin o şıklık sana baksın pis varoşlar sizi derdim hem banane kötüyse beter olsun
Of of 😃
Sorunun ne olduğunu sorardım. Önemli/acil bir durum varsa yardım ederdim.
Konusurum iki medeni insan gibi ne var bunda
Konuşurum. Benim kimseye küslüğüm olmaz. Konuşmaktan zarar gelmez.
O anki ruh halime bağlı ama genelde olmulu yaklaşırım.
eski sevgilim olmasi onemli degil bence her insan destegi hak eder (istismar suclulari vb haric)
Kesinlikle öyle
Aramasını baştan açmam 😅
Bu Eylül isimleri fena 😂
Çok yaşa beter ol derdim 😅
Hahahhah ne güldüm bu cevaba izninle kullanmak üzere çalıyorum 😂😂
@vahsiadam1 ahajajah izin verdim 😂😂
Merciiiii a toi bonsoir madameeeee 🤓😁
Ama yapma ya zamanında seviştiniz @ezgiozturkk35
Sevistigimi nerden cikardiniz?
@ezgiozturkk35 ya böyle muhabbet olmuştur
Hayir beyfendi ☺️
@ezgiozturkk35 o zaman haklısın takma kafana 😂
Arayamaz zaten engelli.
Anladım
Yardımcı olmaya çalışırım tabiki eski sevgili falan beni bağlamıyor ne olduğu önemli değil sonuçta insanız.
Allah daha beter etsin nə güzel, derim.
Sebep
Bir sebebi mi olması gerekiyor?
Sonuçta geçmişte o adamla yedin içtin sevgili oldun evlendin vs iyiken iyiydi de ayrılınca mı kötü oldu
Geçmiş geçmişte kalıyor, mızmızlanmaya gerek yok.
Neyse tipik kadın modeli 😊
Ayrıldıysak bana yazması beni rahatsız eder. Ve bu mantıklı olan bir şeydir. İyi günler dilerim.
bana ne derdim, eski sevgiliyle uğraşılmaz hic.
Ama öyle deme zamanında seviştiniz
Ama hiç bir şey tek taraflı olmaz
Benden sonra kimle olduysa ona gitsin
Beni ilgilendirmediğini söylerim
nerde ölürsen öl derdim.😅
Git beni aldattığın kıza soyle derim
Konuya göre değişir…
Sorarım neden diye konuşurum
Açmam telefon
Kapat ve ağlamaya yalnız devam et derdim
Etme bulma dünyası derim
Senin için bir şey yapamam derdim
Umurumda olmaz. Doktora git derim!
Bende iyi değilim derdim
Bana ne derim
Geçmiş olsun gardaşım deyip kapatırım
Psikolog olmak böyle 😂
Neyi varmış?
Sevgilim Yok kanka
Ben sevgilin aradı ya onu sordum. Erkeklerin dertleri bitmiyor 😂
Anladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?