Eski sevgiliniz arayıp hiç iyi değilim dese ne yapardınız?

Eski sevgiliniz arayıp hiç iyi değilim dese ne yapardınız?

Sanırım bende iyi değilim ama umrunda da değilim o yüzden umurunda olmadığım birine bir şey yapamam derdim.

Benim durum bu size bir de Azer bülbül bıraktım.

#AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ

#İyiDegilim

09 Temmuz, 2023 Pazar 17.17

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Eski sevgiliniz arayıp hiç iyi değilim dese ne yapardınız?

Çok Süper Soru için teşekkür ederim @KızlarSoruyor @Sarışıngenc23 @вуηαяcσѕ @ilginfulyaa
Eski sevgiliniz arayıp hiç iyi değilim dese ne yapardınız?
Cevapla