Günümüzdeki ilişkilerin eski ilişkilere kıyasla daha kısa sürmesinin sebebi nedir?

Soruma Hoş Geldiniz Değerli KS Üyeleri!

Çok değil on sene evvel her şey daha bir güzeldi. Aşk sevgi daha bir kıymetliydi. İnsanlar daha çok çaba gösterirdi. Hemen pes etmezlerdi. Ufacık küçücük şeyler yüzünden ilişkiler bitmezdi. Şimdi tam tersi ayrılık sebeplerini duyunca şok oluyorum, oha filan diyorum yani! 😅

Kafan çok güzel aşkım aşkım 😅
Kafan çok güzel aşkım aşkım 😅
Merak etme bitanem o iş bende 🥰
Merak etme bitanem o iş bende 🥰

Sizce ne olabilir, neler olabilir?

Günümüzdeki ilişkilerin eski ilişkilere kıyasla daha kısa sürmesinin sebebi nedir?
Cevapla