Sosyal medyada bulunan " Mutlu, zengin vs. " kişilere olan özenti, dizilerde ki olaylara özentiler ve bunların sonucunda oluşan beklentiler. Tabi bu beklentiler de sağlanamadığı için ilişkiler kısa sürüyor..Seni hiç bırakmayacağım öpüşü😅
Günümüzdeki ilişkilerin eski ilişkilere kıyasla kısa sürmesinin nedeni nedir?
Kimse tam sevmeden sevgili olmuyor ki... Fedakarlık sıfır. Sadakat sıfır. En ufak şeyde ben buyum diyor yeni birisine bakıyor. Maymun iştahlı insanlar. Ne de olsa piyasada sayı azaldı, kalite azaldı haberleri yok.
Eski ilişkiler şiddet vs dahi olsa mecburiyetten suruyomus birazda normal olarak bakarsak kadınlar güçlü artık ezdirmiyi kendini bu erkeklerin egosunu sarsiyo kavga ediyorlar , ufacık şeylere ayriliyolar gerçek sevgi değil beğeni veya değer vermek çünkü aşk böyle bişey değil ( erkek egosu vs dedim ilkel bı duygu yani linclemetin)
O gerçek aşk olmaz işte güzel guzelide aşik olabilir ama bu tesadüf olur güzel olduklarindan değil ve gördüm ablam yürüme engelli biriyle evli 3 yıllık sevgilikten sonra ve çok mutlu ki
Katılıyorum millet zengin olyoda aldatan şiddet görenlere bakmalı seven bilunmuyo asıl , çok paranın derdi çok olur ztn azıcık asim kaygisiz basım bulursun inşallah oule bir kizda