Beni umursamayan beni takmayan bir kiz icin hep story koyuyorum belki cevap verir diye yanliṣ mi yapiyorum?

Bu senenin baṣinda aramiz cok iyidi okula beraber giderdik beraber gelirdik ve ben kizdan cok hoṣlaniyordum oda bunu anladi ve sonra beni kiskaniyor gibi hareketler yapti beni seviyor gibi yapti storylerime hep cevap verirdi bana ṣunu al dedi aldim bana bunu yap dedim yaptim seviyor sandim meyerse beni kulaniyormuṣ ve sonra okulun sonlarina dogru benden yavas yavas uzaklaṣti ve bir anda iletiṣimi kesti kendine yeni arkadaṣlar buldu ve artik storylerimede cevap vermiyor ama hep bir umut diyorum koyuyorum belki cevap verir diye ve yakinda hotele gidecegim tatile sizce oradan denizin storysini felan koysam yanliṣ mi yapmiṣ olurum?
Beni umursamayan beni takmayan bir kiz icin hep story koyuyorum belki cevap verir diye yanliṣ mi yapiyorum?
Cevapla