Hayatıma alacağım kadının, bana uyum sağlaması, güzel kıyafetleri giyip, güzel araçlara sahip olması ve bakan kişilerin tatlı tebessümleriyle birlikte, bizi yakıştırması hoşuma gider sanırım. Sizin düşünceniz nedir?
Sevgilim ya da eşimi başkaları beğeniyorsa bu benim zoruma gider evet. ama mesela kızlar beğeniyorsa işte elbisen güzelmiş makyajın güzelmiş cinsinden arkadaşça beğeniyorlarsa sorun olmaz. ama bunun dışında erkeklerin beğenmesi iltifat etmesi tabi sorun olur. ama şimdi iltifat var iltifat var. yani sapıkça olan şeylerde sinir krizi geçiririm o derece.
ama benim için partnerimin güzelliği de önemli değil. hatta bazıları var ki mesela çirkin olsun ister sırf kimse beğenmesin diye onların kafası da ayrı tuhaf. yani bakan insan her türlü bakar zaten. ben her zaman için mesafeli oldum mesela sevgilisi olan bir kıza gidip de çok güzelsin demedim. sadece fikrimi sordukları zaman evet güzel bir kalbiniz var ve güzelsiniz dedim o kadar. bu da zaten karşımda ki kişiyi tanıdığım içindi.
bunların dışında da sevgilim çok güzel olsa ve insanlar beğenseydi umursamazdım yani sonuçta her beğenen insana niye beğendin diye gidip sorsam zaten olmaz. muhtemelen olay çıkar. sahiplenirim yani
Merhaba, Sevgilimi başkalarının beğenmesi hoşuma gitmez ama zoruma da gitmez. Mümkünse sevdiğimi beğenmesinler, ben beğenirim. Sevdiğime iltifat edenleri de severim ama bir başka seviş..
Sevdiğimin güzel olup olmaması hiç önemli değil. Aksine çirkin olması daha da çok hoşuma gider. Bakımsız olsun hiç önemli değil. Dikkat çekmesin tabi bu değildir pis olsun, temizlik imandandır, temiz olsun...
Kıskancımdır, biraz fazla kıskancım, bir gün sevdiğime bakıyor diye abi dediğim birini sevmiştim.. 😅
Teşekkür ederim hocam senin güzelliğin, güzel bir soru sormuşsun emeğine sağlık detayında süper. Yazmak istedim. Ayrıca geri dönüş yapanlara ekstra önem veriyorum. Çünkü yazılan her şey emektir...
Hmm bu açıdan bakınca fikrim değişti şimdi. Çok yakın arkadaşlarım ilişki yaptıklarında enişte adayimızı bize atarlar bizde değerlendiririz :D ee akrabalardan da art niyetli bişey çıkmayacağına göre o zaman bişey demem. Sadece samimi olmadığım insanlar sevdiğim beyden uzak dursun o zaman 😃💅
En İyi Cevaplar