Çok Süper Soru için teşekkür ederim @KızlarSoruyor
Teşekkür ederim @Esra_bayram

Bence kesinlikle kadınlar, istediği erkeği elde eder, istemediği erkeği de kabul etmez.
#AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ
#Askveİletisim
08 Temmuz, 2023 Cumartesi 21.41
Kadınlar iletişim kurma konusunda erkekler gibi değiller kadınların yapısı çok farklı erkeklerin daha iyi iletişim kurabildiklerini düşünüyorum ama erkeğin iletişim kurma yeteneğini de kadınların aldığı pozisyon belirliyor bir miktar Hatta önemli bir miktar
Haklısın abi fiziki görünümüyle de etkiliyor
Bu kişiden kişiye göre değişir yani öz güveni daha iyi olan ya da empati yapan veya karşısında ki kişiyi kim iyi dinliyorsa o daha iyi iletişim kurar. zaten iletişim olmadan da ne evlilik ne aşk olmaz. insan önce birbirini anlamalı ve birbiri ile daha iyi iletişim kurmalı. genelde olgun taraf daha iyi iletişim kurar mesela İletişim becerileri, kişinin cinsiyetine bağlı olarak değil, bireyin kişilik özellikleri, deneyimleri ve iletişim becerilerini geliştirme çabasıyla ilgilidir. yani benim için kısaca bu, her iki tarafın da üzerinde çalışması gereken bir konudur. bu yüzde de iki taraf emek vermeli.
Kesinlikle kadınlar daha başarılı ince düşünceli oldukları için ve genelde bir erkeği çok rahat bir şekilde baştan çıkarma durumu olacağı için kadınlar diyorum
İletişimde her türlü kadınlar iyi. Erkekler kafalarından kendince birşeye inanıp iletişim kurmadan şekillere giriyorlar. Ama biz konuşmayı seçiyoruz. Farkımız bu.
Teşekkürlerr 🌸
Rica ediyorum
Cevap
18Cevap
Aslında bu konuda her iki cinste iyi ama sanırım bana göre kadınlar daha iyi iletişim kuruyor.
Kabul ediyorum erkekler daha iyi iletişim kurabiliyor..
Teşekkür ederiz 😊
Kişiden kişiye göre değişir bu ama sanırım erkekler.
İletişim becerisine bağlı gibi
Kadınlar erkeklere göre bence iletişim kurmada daha iyiler. Bir erkek olarak bizler biraz daha sert ve daha mesafeliyiz diye düşünüyorum.
Ne istediğini izah edebilen, özgüvenli birey hangisiyse O daha iyi iletişim kurar. Bunun kadını erkeği olmaz ;)
Kadinlar daha duygusal oldukları için daha iyi iletişim kurarlar
Bu tarz soruların cinsiyetlle alakası yok. İnsanın mizacıyla ilgili bu tarz şeyler
bence kadınlar
kadın konuşursa erkek susup dinlemek ister ben öyleyimdir
Kim daha yatkınsa o..
Erkeklere kadınlara göre daha sakin. Kadınlar daha enerjik sanki.
Bence iletişimin cinsiyeti yok kim daha ozguvenliyse odur.
Ben istediğim erkeği hala elde edemedim 😅
Seni istemeyen yalnız kalsın 😂
Yalnız zaten. Beraber olmamız gerektiğini hissediyorum ama 😅
boş ver ya 😊
Bosveremiyorum ☹️
Onu çoğu zaman bende kafaya takıyorum da değmiyor
Bence onunla olmalıyız öyle hissediyorum 😅
boş ver eskiden hayır olsa toplanmaz
Eski derken 😅 eski sevgilim değil ki onu da nereden çıkardın
@scorpiongirl429 olsun Bir gün eski olur şimdiden söyledim 😂
Yok ya onunla ilişkimiz olursa bence eski olmaz 😅
Hadi bakalım 😂😂
Ben onu istedikçe benden uzaklaşıyor sanki. Erkekler hissediyor bunu. 😅 Ben onu istemezken peşimde dolanıyordu. ☹️ Napicam bilmiyorum. Belki de ne istediğini ilişki isteyip istemediğini bilmeyen biridir, kararsızdir. Neyse kararsızsa boş ver zaten di mi..
Bazı erkekler gerçekten değişik 😂 gerçi oda naz yapmayı öğrenmiş helal olsun
O zaman ona bir çift topuklu ayakkabı hediye ederek kaçıyorum 😅
Yalnız o topuklu ayakkabı kırmızı olmasın başka türlü anlar 😃
Siyah olsa ne anlayacak 😅😅😅
Bir şey anlamaz kırmızı olursa fantezi istiyor der 😃
Topuklu ayakkabı hediye ediyorum yalnız ona giysin diye 😅
Bana naz yaptığı için yani 😅 naz yapmak ona düşmüyor çünkü
Aman boş ver sen de ya isterse ister istemezse istemez çok durdum bu konunun üzerinde 😂
Yüreği güzel olan daha iyi iletişim kurar
Ah dostum keşke yürekle olsa
Erkekler iletişim kurabiliyor mu
Kuruyorum da kadınlar adam satmadan durabilir mı
Kadinlar kotudur
Aşk oyunlarına iletişim denmez bence 😃
Zeki ve tecrübeli olan taraf
İkiside kuramaz😅
İyi iletişimi olan bence
Kadınlar
Bence de
kadınlar herzaman bir adım önde bence🤷♂️
Kadınlar efsanedir
Kadınlar daha başarılı bence bu konuda
Bence kadınlar kurar duygusal onlar
kadnın istemedn hic bişi olmaz
Erkekler.
Erkekler
Kadınlar.
kizlar
Kadınlar
Kadınlar
Erkekler.
Bad boys
Kadınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?