Bir erkek neden kız arkadaşları için sevgilisinden vazgeçer ☺☺?

1 yılı aşkın bir ilişkim olan sevgilimin instagram hesabında 5 tane kız arkadaşı ekli, muhattap olmuyor ama bundan çokça rahatsızım. kızların gönderilerini beğenmesi canımı sıkıyor. 3 tanesi akrabası diğer 2 si çocukluk arkadaşı sözde. akrabadan bir şey olmuyor demeyin çünkü yakınlaştığı var. rahatsızlığımı dile getirdiğimde ise tartışıyoruz ve haksız duruma düşen ben oluyorum. rahatsızlığını söylemeyeceksin bana, ben bunu yapamam git başkasını bul yapacak diyor, ki yapacağı şey sadece takipten çıkıp çıkartmak, bunun için benden vazgeçebiliyor?
yakınım omlar senin için 30 tane kız çıksrttım diyor sadaka gibi, önemli olan yakınları değil mi zaten? ben bütün erkek arkadaşlarımı çıkarttım, bütün abi dediğim insanları, ki kuzenimle bile konuşmuyorum 'birlikte büyüdük' ? asla bunları sorun etmezken canim sevgilim candemir surekli yaptigi seyleri dile getiriyor. hangimiz haklı?
Bir erkek neden kız arkadaşları için sevgilisinden vazgeçer ☺☺?
Cevapla