1 yılı aşkın bir ilişkim olan sevgilimin instagram hesabında 5 tane kız arkadaşı ekli, muhattap olmuyor ama bundan çokça rahatsızım. kızların gönderilerini beğenmesi canımı sıkıyor. 3 tanesi akrabası diğer 2 si çocukluk arkadaşı sözde. akrabadan bir şey olmuyor demeyin çünkü yakınlaştığı var. rahatsızlığımı dile getirdiğimde ise tartışıyoruz ve haksız duruma düşen ben oluyorum. rahatsızlığını söylemeyeceksin bana, ben bunu yapamam git başkasını bul yapacak diyor, ki yapacağı şey sadece takipten çıkıp çıkartmak, bunun için benden vazgeçebiliyor?
yakınım omlar senin için 30 tane kız çıksrttım diyor sadaka gibi, önemli olan yakınları değil mi zaten? ben bütün erkek arkadaşlarımı çıkarttım, bütün abi dediğim insanları, ki kuzenimle bile konuşmuyorum 'birlikte büyüdük' ? asla bunları sorun etmezken canim sevgilim candemir surekli yaptigi seyleri dile getiriyor. hangimiz haklı?
yakınım omlar senin için 30 tane kız çıksrttım diyor sadaka gibi, önemli olan yakınları değil mi zaten? ben bütün erkek arkadaşlarımı çıkarttım, bütün abi dediğim insanları, ki kuzenimle bile konuşmuyorum 'birlikte büyüdük' ? asla bunları sorun etmezken canim sevgilim candemir surekli yaptigi seyleri dile getiriyor. hangimiz haklı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer