ben de sevmek sevilmek istiyorum ama bu devirde güvenilcek tek erkek bile yok gözümde. hayatıma hiç erkek almadan mutlu mesut nasıl yasarım asktan uzak
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Ayy bu ben 🙊. Yalnızlık daha iyi gelmeye başlıyor sanki zaman sonra. Çok zaman geçmedi ama 😂😂 derdini çekecek kimse olmuyor
110 yasına kadar yasayan kadına nasıl bu kadar mutlu yasadın diye sormuslar kadın yulaf yedim erkeklerden uzak durdum dertleri hic cekilmiyor demis hahsha en iyisi kedi
O zaman sonuna kadar yulaf and erkeksiz hayat 😂😂.. ama olmuyo hocam
kedi en azından aldatmaz arkandan is cevirmez yeri gelir seni bile korur
Oyyy çok severimm keşke evlenilsee 😂😂
Kendi parani kazan hayallerini gerçekleştir kimseye muhtaç olma ailene bile. Devir kötü kolla gtü
zaten kariyer konusunda kendimi kurtardım simdi daha iyisinin pesinden gitmeye calısıyorum
Ne iş yapiyosun
doktorum ask
Kaç yasindasin? Tebrikler valla..
25 canım. tesekkur ederim umarım herkes hayalindeki kariyere sahip olur özellikle de kadınlar
Insallah yolun açık olsun umarım gönlüne göre seni uzmeyecek hayırlı birine denk gelirsin❤️
amin insallah hepimiz canım <3
Haklısın ne yalan söyleyeyim. Uzak durma işi zor oluyor çünkü insanın yapısı bu yönde hele de bir kadının.
ben kacıcam artık ya, erkek milleti diye zamanında bosuna sarkı yazmamıslar
Valla ben de arkadaşlık bile olarak kadınlardan uzak duruyordum, aslında ne kadar doğru düşüncede olduğumu ispatlamıştım kendime ama salıyorum artık daha uzak durmam.
Olabilir, huzur ve rahatlık istiyorsan mantıklı aslında bu.
Erkekler de kadınlar hakkında aynısını düşünüyor. Bakalım yarışı kim kazanacak? 😃😃
Aşk olmadan iyi bir seks hayatı olmaz, iyi bir seks hayatı olmazsa insan mutsuz olur , bknz maslow ihtiyaçlar hiyarişisi
maslow'un mutluluk kaynakları beni ilgilendirmiyo, ben cinsellik olmadan da mutlu yasayabilirim
Yaşayamazsın
valla yasayan gayet mutlu yasamıs
Yabi evlendiginde cins3llik yasamican oylemi
ben evlenmicem diyorum sen cinsellikten bahsediyosun ya gece gece la havle :DD ben aptal mıyım da evlenecek kadar güveneyim bi erkege
Napican aw evlenmeyip, erkeklerle cinsellik yasamayip sadece sevgili mi olucan yani degisik kafa yapasi var sende , al evine bir kedi besle
aynen öyle yapıcam ne varsa kedide var hahsh
Şu erkeklere güvenim yok diyenlerin kendileri ne kadar güvenilir acaba merak ediyorum
güvenmedigim erkeklerden daha güvenilir oldugum kesin
Herkes kendini öyle görüyor zaten ama ne kadar güvenilirsin onu ancak seninle birlikte olan erkek anlayabilir
söyledigi yalanlardan, telinde yakaladıgım fotolardan, arama gecmisinde gördüklerimden sonra ayrıldıgım icin aylardır hala arkamdan aglamaya devam ediyosa bu yeterince kanıt bence
Güven sorununu anlayabiliyoru mama bir kişi öyle diye herkesi genellemen yanlış olur.
yo genellemiyorum asla. ama tanımadıgın sürece kimseye güvenmemelisin, ki yıllar sonra bile güvenini sarsabiliyo insanoglu en iyisi uzak durmak
Bende aynı durum dayım
en iyisi kacmak erkeklerden
Yanlız zor bu decirde
kedi sahipleniriz
Çok doğru söyledinn
Evlilik de mutluluk getirmiyor
haklısın dertler 2ye katlanıyo
4 e bile katlanabilir. Yalnızsan kendinden sorumlusun evlendikten sonra eş derdi çocuk derdi felaket
Öyle erkekler var ki, siz bakmıyorsunuz yüzlerine.
bakılacak yüzü olmadıgındandır
Yok elbet girer biri aklina
girdigi gibi kacıcam artık
Gececeksin o isi isik gormus tavsan gibi kalacaksın yeme beni😎
yok tecrubeliyim
Hi hi inadim inandim😏 ask yemek gibidir pismesi icin ates lazim..
Benimde kadınlara güvenim yok ne yapacağız
güvenme bence de
Sende
Gelsin guvenin
Bu düşüncenin cinsiyetle alâkası yok
Evlenme her gece biriyle çık ölç bul ye
Yaşanır ama aşk eksik kalır
ask olmayan iliskiyi ben napim
Erkeksiz mutlu olamazsin
100 yasına kadar mutlu yasayan bi kadına sormuslar uzun saglıklı yasamanın sırrı nedir diye, yulaf yedim erkeklerden uzak durdum demis hahshahs
Emin misin, bu cevap bir erkeğe ait gibi görünüyor kfjd
110 yasındaymıs hahshaha
https:// yemek. com/109-yasindaki-kadindan-uzun-yasamin-sirri/
Yulaf lapasını yiyerek mutlu ve uzun yaşamak mı, Bence bu kadın alzheimer jfjfks Haberi okuyunca erkekleri çok denediğini anlayabiliyorum belki buydu sır
uzak durdum demis evlenmemis herkesin illa ki bi tecrübesi vardır bu raddeye ulasmak icin hahshha
Sen denemedin mi hiç
benim de flörtlerim vs oldu tabi ki
Mesala uzun süre gerçek bir aşk yaşasaydın ve baya mutlu olsaydın ama nihayetinde ayrılsaydın yani ömür boyu sürmeseydi bu senin için yeterli olurmuydu
bitecek bise yasamaktansa hic yasama daha iyi bence
Bitecek diye başlamıcan elbette 20 yıl kör kütük aşkınla yaşayıp yollar ayrıldi, geriye kalan ömrü de erkeksiz yaşayamaz misin
dogdugumda bi erkege muhtac degildim yasarken de muhtac olmam Allah düsürmesin o konumlara
Amin
Aşktan uzak evlen😂 ozaman
Olsada gerçekten sevsek
Kır dizini otur ananın dizinin dibinde
haklısın bi de kedi sahiplenirim
zor olur biraz
evet maalesef
Yanlışsın
neden
Güven kazanılmaz, kaybedilir
güven yavas kazanılır cabuk kaybedilir bence
Peki ben sana niye güveniyim? Sen güvenilmeyi hak etmiyo musun?
niye güvenesin ki tanımıyorsun bile
Herkes kendi şahsını temsil eder, kimse de cinsiyetini seçemez. Bugüne kadar karşına düzgün erkekler çıksa önüne gelen erkeğe yine güvenmeyecektin, doğru mu?
karsıma düzgün olanı da olmayanı da cıktı. ama her seferinde karsına düzgün birinin gelme sansı %50. eger yanlıs kisiyse güvenmenin bedelini cok agır ödeyebilirsin. ama düzgün biri olsa bile güvenmemis uzak durmussan fazla pismanlık duymazsın digerine kıyasla daha az üzülürsün ya da hic uzulmezsin
Anlıyorum.