Erkeğin elinin kızın elinden küçük olması kötü bir şey mi?

Boyum 1.78 ama neredeyse 1.60 civari kızların eli gibi ellerim insanlar ellerime güzel diyor ama sanırım parmaklar bir tık kısa olduğundan (ayrıca ince de) küçük gösteriyor elimi bu ilişki de sorun olur mu kızlar konuştuğunuz erkeğin eli sizinle neredeyse aynı boyutta ya da bir iki tık küçük olmasi çok mu kötü ve onu reddedeceğiniz bir şey mi?

Erkeğin elinin kızın elinden küçük olması kötü bir şey mi?
Cevapla