- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılTeşekkür ederim, ancak daha tanışmamızın erken aşamalarındayız ve böyle bir adım atmaya hazır değilim. Ancak gelecekte farklı etkinliklere katılmaktan memnuniyet duyarım." "Uyku rutinime önem veriyorum ve henüz birlikte uyumak gibi bir adıma hazır değilim. Fakat başka bir aktivite önermek istersen, açığım." "Seninle daha fazla zaman geçirmek istiyorum, ancak uyumak için değil. Başka bir etkinlik yapmak isterim, birlikte bir şeyler yapmaktan keyif alırım." "Uyku benim için önemli bir konu ve yeni biriyle hemen uyumak istemem. Daha önceki ilişkilerimde yavaş ilerlemeyi tercih ettim. Umarım anlayış gösterirsin."
11 Yorumla
Soran+1 yılBu Sefer de kezban diyip ya yazmazsa bana bir daha
En İyi Cevaplar
+1 yılDaha flörtken bunu diyorsa derdi cinsellik yani. Böyle birisiyle iyi olmaz bence. Terslememek için de çok yumuşak cevapta verme yani. Çok saçma gerçekten. Bir insani tanırsın uzun bir süre vakit geçirirsin, duygusal anlamda ona bağlanırsın. Daha sonra da karşılıklı olarak bu istekler olabilir. Öncesi çok saçma.
250 Yorumla
Soran+1 yılDaha gorusmedik disarida. Eski Sinif arkadasim. Capkin bir tip surekli farkli Kizlar ekliyor. Ekliyor cikariyor. Kimse umrunda degil. Bana Cok arkadasca yaziyordu birden donus yapinca boyle sasirdim
- +1 yıl
İşte deniyordur sürekli birilerini, ya çoğu kişiyle takılıyor ya da birisi opmayınca diğerine geçiş yapıyor. Sen de biliyorsun çapkın olduğunu. Uzak durman senin için daha iyi. Gerçekten sevip sevilebilecegin birisini bulmaya çalış. Bu kişiye gonlünü kaptırırsan kullanılırsın
Soran+1 yılOyle birisi evet. Ama sence boyle biri degismez mi? Gorusse tanisa falan?
- +1 yıl
Hayatın yapacağın en büyük hatalardan birisi bu olur. Birisinin değişmesini beklemek. Değişmesini beklerken belki yıpranıcaksın, belki gözü dışarıya kayıcak. Seni, kendi istekleri soğrultusunda kullanıcak. Bunlarla uğraşmak yerine daha düzgün birisini beklesen daha iyi olur.
Soran+1 yılHayir bir de insanin beklentisi farkli olsa bile kullandigi uslup o kadar kabaydi ki. Resmen beni manipule etmeye calisti oylesin boylesin senin yuzunden der gibi. Istedin yok dedim tamam de gec. Inanin ki alindim. Hani sevgilimdir konusuruz elbette ama inan ki bana mesaj atmayu sevmiyorum diyip hic mesaj bile atmadi. Ondan hoslandigimi soyledim o kisma Cevap bile vermedi bir ay once. Simdi de diyor ki ben de seni begeniyorum boyle yapma. Duzgun birisi veya gecmisi boyle olmayan birisi kaldi mi acaba? Inanin bilmiyorum.
- +1 yıl
Nieyti de üslubu da her türlü sıkıntı. Düzgün insanlar kaldı tabi de az sayıda. Kedimi o az sayıdaki insanlar arasında görüyorum. Kendimi övmek niyetinde değilim ama şu zaman da temiz kalabildim. Herkese kendisi gibi birisinin gelmesini isterim. Diğer türlü haksızlık olur
Soran+1 yılHayır elbette sıkıntı da bilsen ona göre uzak durursun. Ama işte çok kaba konuştu bence zorlar gibi. Temiz erkek yokta en azindan düzgün ilişkiler yaşamış biri olsa onu isterim. Ben 27 yaşındayım hiç bir şey yaşamadım ha bu iyi mi kötü mü bilemem. Ancak işte ne olursa olsun bir insana değer verdim ben her türlü bana saygı duyup yazabilirdi. Gördüğüm muamele de bu koskoca 30 yasında adam ergen gibi yazılar.
- +1 yıl
Uzak durman en iyisi bence. Bu şekikde zorlayan birisiyle buluşsan daha fazla. zorlar. genelleme yapman da yanlış. Kendimi bildiğim için temizim diyorum. Kendimi övme niyetinde değildim ama konu buralara geldiği için bahsettim. Genel olarak kaadı gibi ama bir azınlık var. Sen de 27 yaşında olduğunu, bir şeyler yaşamadığını aöylüyorsun. Hala bir azınlık var
- +1 yıl
İşin özü böyle birisiyle hiç vakit kaybetme.
Soran+1 yılBuluştum diyelim bir kafede zorla mı yapacak ki? Herkes öyle diyor ama diyelim ki bir kere görüştüm normal konuştum bu kişiyle. Sonra başka yerde görüşmek istedi ve görüşmedim. O zaman bir şey olmaz dimi
Soran+1 yılYa kadınlarda oluyor ama biliyor musun şöyle ki hani tamam eskiye göre elbette kadınlar da yaşıyor daha çok asla hani yaşamıyor diyemem ama gene de kadınlarda gerek ailesel olarak gerek kişilik olarak çekingense yaşamama ihtimali çok daha fazla. Erkekler bir şekilde öyle böyle yaşıyor. Bazı kişiler takmayabilir ama mesela ben yaşamamışım o her şeyi yaşamış insana koyuyor tabi aman ne bileyim ya hayat çok zor ne düşüneceğimi şaşırdım bu ara her konuda stresliyim
- +1 yıl
Ya niyeti cinsellik olan birisiyle buluştuğunda olayı illaki oraya getirmek isteyecektir. Daha buluşmamaısınız, dogru duzgun konusmamissiniz yine de bundan bahsettiyse niyeti çok net değil mi? Sana yaklaşma amacı bu olan insanı nasıp değiştiriceksin. Kadınların hatası da bu işte, bile bile yanlış kişiye yöneliyorsunuz. Çok bariz bir olay var yanlışa sürüklüyorsun kendini
- +1 yıl
Erkekler bir şekilde yaşıyor diyorsunda hepsi değil bundan bahsediyorum. Şuna karşı değilim birisini seversin bağlanırsın aradan da belli bir süre geçmiştir. Karşılıklı istekler doğrultusunda birşeyler yaşanabilir çok ileriye gitmeden
- +1 yıl
Neden streslisin?
Soran+1 yılTamam ama çok çok küçük bir kısmı yaşamamıştır ona da denk gelmek çok zor onu demek istiyorum sen öylesindir bu çok güzel bir şey ama olmayan çoğunluk. Haklısın ben de öyle düşünüyorum ama biliyor musun bana öyle soğuksun falan diyince Allah Allah dedim demek ki ben de yanlışlık var. Ama çocuktan hoşlansam bile benim bir şeyim değil böyle konuşması ağır geldi. Çok istedim biliyor musun onu görmek konuşmak o kadar seneden sonra. Ondan sonra bir şeyler olursa zaten güvendiğim için olurdu. Ama şu an yaptığı güven verme aksine beni korkuttu sapık gibiydi resmen.
- +1 yıl
Seni anlıyorum hislerin, duyguların var. Bazen insana yanlış kararlarda verditebilir. Düşünsene sen onu sevmişsin, o sana cinsellik için yönelmiş. Senin bedeninden faydalanmak niyetinde. Bu çok alçakça bir şey
Soran+1 yılHaklısın aslında böyle arkadaşlarım olurdu böyle hareketler yaparlardı onlara ben derdim mantıklı düşün hani ne olduğu belli diye ama insan kendi başına gelince yapamıyor bunu demek ki. Adam bütün kadınlara cinsel araç gözüyle bakıyor.
Soran+1 yılYani cinsellik iki tarafında iyi hissetmesi için olan bir şey. Eğer böyle bir şey istiyorsa bile ve ben istemiyorsam benim ona sevgimi kullanarak beni manipüle etmeye çalışması gerçekten alçakça bir şey. Ha iki tarafta ister o zaman o iki tarafında faydalandığı bir şey olur ben kimseyle bir şey yaşamadım şimdi gitsem bunla bir şey yaşasam bu beni ertesi gün aramasa ben çok üzülürüm.
Soran+1 yılYa ben biraz hassas bir insanim kaygı bozukluğumda var dolayısıyla bazen anksiyete oluyorum normal olaylarda bile. Şimdi mesele buna üzüldüm ama bir yandan da kaygılanıyorum ben mi yanlış bir şey yaptım farklı türlü davransam sonuç değişir miydi vs böyle aklıma başka sorular geliyor. Halbuki mantıklı oturup düşününce adamın ne olduğu bana yazmadan önce bile belliydi.
- +1 yıl
Zaten hemen böyle bir şey yaşamak da hiç mantıklı değil. Bunun yaşanması için belir bir sürenin geçmesi gerekir. Birde biliyorsun nasıl birisi olsuğunj yani bile bile hata yapma, bildiğin için hata olmaz gerçi. Son anlattığına göre okb de var muhtemelen. Aklına o şekilde takılması bundan sebep
Soran+1 yılYaşayan yaşıyor ne biliyim. Bu nasıl her gün biriyle oluyor. Hata olur çünkü aklın bildiğini kalp anlamıyor. Evet evet var. Dimi normalde atlatmam gerekirdi daha çabuk. Gözümde çok büyüttüm ben bu çocuğu ya ondan dolayı oluyor bence. Normal bir insan aslında ama hep hayran kalmıştım ona sevdiğimde.
- +1 yıl
Yaşayan yaşıyor da kendi tercihleri. Bilemiyorum iki tarafında niyeti buysa olur ama her şryi goze almak lazım. Bunun için birlikte oldum sonra bırakıp gitti dememek lazım
Soran+1 yılDoğru aslında erkek olunca kimse bir şey demez de kadın olunca hem laf ederler hem de risk daha fazla. Ama yapan da yapıyor. Bilmiyorum ya inan ne doğru ne değil bilmiyorum. Keşke böyle olmasaydı sadece.
- +1 yıl
Mantıklı olanı konuştuk zaten. Zaman geçtiktenn sonra karşılıklı olur. Birisi direk o niyetle yaklaşıyorsa hata olur. Ben seni uyatmak için yazmıştım. Bir insanı hatadan döndürebilirsem iyi olur düşüncesindeydim. Umarım bir hata yapmazsın
- +1 yıl
Ben de, sürekli erkeklerle takılan bir kızla birlikte olmak istemezdim o da bana haksızlık olurdu
Soran+1 yılYok ya zaten artık bu saatten sonra çocuk bundan iş çıkmaz diyip cevap bile vermiyor normal mesajlarıma zaten. Başka arayışlarda. Istesem de yapamam artik 😂
- +1 yıl
Bak işte ya, cevap verseydi demekki sürüklenicekrin
- +1 yıl
O kadar dil döktük nafile :)
Soran+1 yılCok duygusal bosluktayim ya ondan da oluyor bence. Cinsel ve duygusal anlamda hic bisey yasamadim ki. Herhangi yeni biri olsa daha ilk konusmada engellemistim bundan hoslandigim icin bu gereksiz tahammulum. Bir de dedigim gibi o bosluk iste. Ne biliyim ya insan cidden karmasik bir varlik Bazen kendimi kendimde anlamiyorum hani bazi adamlar kendilerini iyi gosterip sonrasinda belli ediyorlar ama bu Adam benle boyle konusmadan once bile instagrams tinder gibi kullanan absza adamin tekiydi ne bekliyordum ki sanki. Inan bilmiyorum.
- +1 yıl
Kızlar duygusal boşluk zamanlarında hata yapmaya çok müsaitler. Yanlış kişilere kapılma ihtimalleri çok yüksek nedense. Keşke böyle zamanlarında doğru insanlar çıksa karşılarına
- +1 yıl
Bunları bile bile yaklaşman da yanlış olmuş. Duygusal boşluğunu bir abaza ile dolduramazsın. Daha derin boşluklar oluşturur
Soran+1 yılIste yokluktan oluyor zaten 😂😂 boyle adamlar da herkese musait oldugu icin kim denk gelirse tarzi kolay adamlar yani bunlara denk geliyor
- +1 yıl
Eyvallah yokluktasın da. Abazaya düşecek kadar da olmamalısın 😂
- +1 yıl
Öncelikle seni sevicek kalbine dokunacak birisi olması gerekli. Cinsellik sonradan gelir zaten
Soran+1 yılCinsel yokluk yasayinca kim kolay olur diye nasil bakiliyorsa inan duygusal yoklukta da oyle bu adamlar herkese mavi boncuk oldugu icin bunlara dusuluyor 😂 aman Allah herkesin kalbine gore versin
Soran+1 yılEvet dogru soyluyorsun…
- +1 yıl
Bu hatalara düşmeyin işte.
- +1 yıl
Duygusal boşlukta olma sebebin nedir? Çok özel özel değilse
Soran+1 yılYa genelde ozguvenim dusuk kendimi sevilmeye deger biri gibi gormuyorum
- +1 yıl
Genel boşluk hissi, depresif durumlar mı var
Soran+1 yılYani gibi
- +1 yıl
Anladım. Umarım doğru kişiyle karşılaşıp sevip, sevilirsin
Soran+1 yılKismet senin icin de aynisini dilerim
- +1 yıl
Teşekkür ederim. Dertleşmek istiyorsan beklerim yoksa uçacağım bu siteden şuanlık
Soran+1 yılYani olur tabi de saat gec oldu uyuyacaksan rahatsiz etmemeyeyim
- +1 yıl
Yok uyumak için değil siteden çıkıcaktım sadece. Anlatabilirsin
- +1 yıl
Hobilerin varsa onlarla ilgilen bos kalmazsın oyalanırsın
Soran+1 yılTmmdir
Soran+1 yılYazdm sna
- +1 yıl
Yazdım bende
Gizli Üye(18-24)+1 yılİlişkiler ne hale gelmis be... Aşk öyle bir şey değildir. Ben suratıma bile bakmayan sadece 2 sene gordugum kızı 6 sene sevdim peşinden hurda Bi motosikletle 500 600 km yol gittim onla tek 1 resmimiz vardi benim telefonumu tuttu diye o telefon kılıfını ve o gün giydiğim ceketi sakladım ben bunca zaman be
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 896 cevap paylaştı. selam :) gel beraber uyuyalım diyen birini kırmamak. :) . sence o düşüncede olan biri ve amacı sanırım sadece uyumak değildir diye düşünüyorum.. ve öyle biri varsa da benim uykum yok.. çok uykun varsa sana tatlı uykular denir :)
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Bu sıcakta kendimi bile çekemiyorum derim 😅
10 Yorumla
+1 yılŞu an bunun zamanı olduğunu düşünmüyorum sence de erken değil mi gibi bir cevap verebilirsin.
01 Yorumla
Soran+1 yılHani cok uykum var dedi Ben de ben de uyuyamiyorum bu siralar dedim lafin arasinda bunu dedi olacagindan degil de laf aramak icin mi bilemedim
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇapkın bir insana benziyor. flört evresinde insan önce bi kendini tanıtır güven verir, zaman ayırır. Niyetini baştan belli ettiği için mutlu olmalısın, terslesen hakkın var. Yumuşak davranırsan yüz bulur
17 Yorumla
Soran+1 yılTersleyince diyor ki soguksun ve Ben sogukluktan hoslanmiyorum
Soran+1 yılHic zaman ayirmadi mesajlasmayi sevmedigini belirtti surekli
- +1 yıl
sorun burada senin terslemen değil. soğukluktan kimse hoşlanmaz asıl sorun karşındaki insanın sana olan yaklaşımı ortada hiçbir şey yokken uyumayı teklif etmek normal bir davranış değil
Soran+1 yılMesela foto istedi anlik gece yollamadim sanirim bana guvenmiyorsun boyle olmaz ki ama falan dedi
- +1 yıl
anlık fotoğraf paylaşmanın güven ile alakası yok ki. Kurduğu cümleleri ile seni manipüle ediyor. Fotoğraf atmak zorunda değilim diyebilirsin, veya benim için bunu yapmam uygun değil diyebilirsin. Bu çocuk daha çok kendini tatmin etmeye çalışıyor
Soran+1 yılBen attim sen de atmazsan kuserim vs tamam istedin atmadim tamam de gec cok kotu hissettim. Ilk konusmalarimizda arkadasca konustuk hep hic iltifat bile etmedi iste bulusalim ne zaman bulusucaz vs… bulusmalari Ben erteledim biraz… bulusamadik bir turlu. O da bana oyleydi birden boyle oldu. Adamdan Cok hoslaniyorum ama boyle istemiyorum napicam sasirdim
- +1 yıl
Ben senin hoşlandığının farkındayım zaten. başka birisi bunları yapacak olsa bu kadar sakin kalmazdın. Ama sırf hoşlandığın için kendini bu kadar bariz bir durumun içine atma derim. Aksi halde eminim ki bu çocuk ne yapıp edip konuyu cinselliğe çekecek. Ya sınırını çizeceksin ya da yol vereceksin
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılAblanı ya da kız kardeşini evlilik öncesi elin adamı ile uyurken görseydin tepkin ne olurdu? Ya da evlendin kızın oldu. İşten eve geldin bir baktın ki kızın sevgilisini eve çağırmış birlikte uyuyorlar ne yaparsın?
28 Yorumla- +1 yıl
Normal karşılarım. Böyle şeyler normal artık diye yalan söylerse de. Hmm o zaman sen kendine kızın olacağı zaman kucaktan kucağa gezmesine izin verecek başka bir anne adayı bul diye cevap verirsin.
Soran+1 yılHayir sevgilim de degil ki… Niye boyle diyor tersleyince de soguksun dedi bana
- +1 yıl
f*ck olarak görmüş seni o zaman sevgilin değilse
- +1 yıl
Fakbody
Soran+1 yılAma hic oyle biri de degilim hani dusunebilmesi icin… gerci adam tum kadinlari ekliyor 30 yasinda 18 yasinda kizlari bile ekliyor
- +1 yıl
Nasıl biri olduğunu bildiğin halde hâlâ konuşuyorsan sorun sende demektir
Soran+1 yılBelki degismistir ya da taniyinca fikri degisir dedim ne biliyim sevdigim icin iyi dusunmeye calistim ama olmuyor
- +1 yıl
Hayatından abaza insanları çıkarman dileğiyle ✋
daha hic disarida görüsmediyseniz bence niyeti farki onun. eger ciddi düsünüyorsan o tiplerden uzak dur. ha yok eglencesine diyorsan a ayri bir mesele
01 Yorumla
Soran+1 yılBak ilk baslarda zaten ikimizde birbirimize karsi soguk konusuyorduk. Bulusucaktik bulusma ayarlama istegi disinda yazmiyordu. Bir turlu bulusamadik birben erteledim sonra Ben diyince o gelmedi. Yok iste Ben sogukmusum anlik resim istiyor boyle uyuyalim vs hani normali bu mu ben mi yanlis yapiyorum anlamadim ama sonucta sevgilim degil
Gizli Üye(36-45)+1 yılHer şeyin zamanı var ve biz o evrede değiliz dersin eğer bunu evlenmeden yapabilecek biriysen. Eğer evlenmeden olmaz diyorsan da senden hoşlanıyorum ama evlenmeden bana ters canım dersin
22 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYanlış yapmışsın, bu hareketin teklifini hoş gördüğün anlamına geliyor
Soran+1 yılSoyle desem nasil olur devam ederse daha yuzyuze gorusmedik bile ne uyumasi:D daha o evrede degiliz desem bir daha derse bu nasil cok mu sert
+1 yılBunu bana Jennifer lavrence bile dese bi s…. Ol git kızım derim bu sıcakta ne diyorsun sen … ben kendimle bile kavga ediyorum dediğin şeye bak 🤨
00 Yorumla
+1 yılYanımdayken uyumayı mı düşünüyorsun diye önce pas atarsın, o zaten sazan gibi sevişiriz diye atlayacaktır. E artık haklı olarak trip atarsın. Hem terslemiş hem haklı olmuş olursun.
00 Yorumla
+1 yılİstemiyorum dersin bu kadar basit. Böyle şeylerin acelesi yok. Daha flörtken bunu demesi de doğru değil ayrıca.
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet sinir oldum daha gorusmedik disarida bile… Eskiden tanidigim bir arkadasim. Belki laf arasinda saka olarak dedi ama gene de hosuma gitmedi.
- +1 yıl
Henüz böyle bir şey istemediğini söyle bence.
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Ben ayıcıkla uyuyamıyorum o yaşları geçtim de
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılTersle ne olacak? Sana "gel beraber uyuyalım" diyecek erkek mi yok? 🤔
dolu kızz 😂😂😂00 Yorumla
+1 yılYol ver soğuksun hoşlanmıyor mus abazaa güzel kardeşim baksen
05 Yorumla
Soran+1 yılOyle diyince kendimi sorguladim uzuldum
- +1 yıl
Bak kardeşim, bu seni manipüle etmeye çalışıyor. Bu kız beni sevdi bağlandı bırakamaz diye rahat konuşuyor. Ezdirme kendini ne diyorsun la sen de posta koy şu güzel kardeşim
- +1 yıl
Şu G4vat'a
Soran+1 yılCok kaybetme
Korkusu yasiyorum ya bir daha bana yazmazsa diye Cok uzuluyorum Ben de Cok kizginim ama nasil engellicem bu durumu bilmiyorum sevgilim bile degil ya- +1 yıl
Baştan engel olmazsan daha çok bağlanırsin ve onu kaybetmemek, icin uygunsuz duruma bile düşebilirsin aklını başına devşir erkek mi yok tamam düzgün erkek yok ama ara böyle arkadaşım uzak dur amacı belli ilişki yaşamak noktaa
Aşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. tersleme bu konuda ne olacak azıcık oynaşma derdinde
024 Yorumla
Soran+1 yılDaha gorusmedik bile Eskiden tanidigim biri sadece beni o gozle gorsun istemiyorum yani soyle ki ben hem duygusal hem cinsel isterim sadece cinsel olsun istemem oyle yaparsam oyle mi gorur
- +1 yıl
yani o an aslında demesi hem duygusal hemde cinsel bisey sen terslersen tamamen kezban olursun cidden
Soran+1 yılNe demeliyim sence ahahah hava cok sicak Cok zor olur 😄 desem normal dimi
- +1 yıl
evet bak buda iyi bir cevap olabilir yoksa kötü bir şey degil insan duygusallık hissetigi birini elbette arzular sevişmek ister
Soran+1 yılTamam da adam ondan hoslandigimi biliyor ondan beni kullanmak mi istiyor diye adama guvenemiyorum cok capkin bir tip yoksa elbette sorun degil
- +1 yıl
yani bunu denemeden bilemen cidden sanal sexthing mi yapmak istiyor?
Soran+1 yılSanirim galiba ilk basta cok arkadasca yaziyordu bulusalim vs sonunda cok ertelendi sonra sen soguksun vs kendini geri cekiyor gibisin dedi hep simdide boyle yani zamanla bu konuya gelsek anlarim ama adam sadece kendi istedigi konularda yazismak istiyor
- +1 yıl
sen bu konularda cok mu katısın? fazla naz yorar insanı
Soran+1 yılYok degilim aslinda… sadece Cok iliski tecrubem yok ya. Yanlis hamle yapip yanlis konumda olmak istemem. Bazen hizli gidiyorum cok orada aslinda oyle yapmamam lazim Bazen de diyorum bu yanlis daha yavas olmam lazim. Yani iliski kurulurken ne zaman ne yapilmasi gerekli onu sasiriyorum. Yoksa kati oldugumdan degil.
- +1 yıl
hızlı gittin diye suclu sen degilsin ya da yavaşdan almak istedin diye de suclu sen degilsin... aslında her ikisi de o anın getirdigi duruma göre davranışlar... sen şu an bu adamı arzulamıyorsun veya işte ondan tam emin degilsin
Soran+1 yılArzuluyorum aslinda cok. Ama emin olmama dogru. Ne biliyim ya bazilari taktik diyor ya hep o beni kafami Cok karistiriyor. Iliski degil de oyunun icinde gibi hissediyorum.
- +1 yıl
peki bir defa arzularını serbest bırakıp görsen ne kaybedersin?
Soran+1 yılZor olur sicakta diyorum olsun diyor
- +1 yıl
yani tamam işte şu an libidosu tavan belli
Soran+1 yılNe libidoymus bitmedi
- +1 yıl
yaa öyle deme simdi su saatler de havada sıcak yani sende olmuyor mu hiç
Soran+1 yılNe desem bayiliriz 😁 diyim mi? Konuyu degistirneye calissam sonra
Soran+1 yılYahu var tabi ki cok var da adam sadece beni oyle gorsun istemiyorum konussam ona donmez mi
- +1 yıl
bu daha sacma olmazmı hem gösteririm ama elletmem der gibi
- +1 yıl
çok var kısmını göstermeden azıcık göster sonraki evrede konuşma hep oraya giderse skkktiri cekersin
Soran+1 yılHa Iste onu nasil ayarlicam
- +1 yıl
yani orası sende işte eğer o an sende kendini aşırı kaybediyor azıyorsan bisey diemem
Soran+1 yılHa yaparken durdurabilirsem
Oyle gormez mi- +1 yıl
yaa ne dicem sen bi yazsana bana diger taraftan şunu net bi konusalım seninle
Erkek arkadaşım olduğunda bir gün onunla uyumayi tercih ederim
10 YorumlaBen uyuyamam horlarsın falan alışık değilim 😂
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılYok tşklr bn kendi yatağımı seviyorum demek yeterli
10 Yorumla
+1 yılNikahımızı kıyalım bir hayat uyuruz bebeğim diyeceksin.
10 YorumlaTüm flörtlerine/sevgililerine de gel beraber uyuyalım diyorsun dimi
00 YorumlaGece çok horlarim
Uyurgezerim
Gaz çıkarırım
Gibi gibi 😀00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 559 cevap paylaştı.
+1 yılAçıkça istemediğini söyle bahane aramak için kırık takla atmana ne gerek var?
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılTamam ayrı yataklarda aynı anda uyuyabiliriz deseydin
00 Yorumla Bana da bende kal dedi ne dicegimi sasirdim sjjdjdj
05 Yorumla- +1 yıl
Hala cevap vermedim bu soruma unuttum sanma 🤣
- +1 yıl
@AtılganPonçikMen hangisine andjje
- +1 yıl
Bende kal soruma cvp vermedin işte 😅
- +1 yıl
@AtılganPonçikMen ahahahah🤣
- +1 yıl
Üçkağıtçı senii😂
Net olunmalı ki istenmediği belli olsun sınır koyulmaz ise her zaman ihlal edilir konulur ise düşündürür
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılUyumayı istemediğin biri neden hayatında? Yani yeniyse bir şey diyemem tabi.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOrtadoğu topraklarında kadınlara ters gelen söylemlerden biri.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılUyumayi sevmiyorum gezelim de gezdir benj de
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen uyu ben uzerini orticem ruhumla gelip sen uyurken de 🤗😀
00 Yorumla
+1 yılhayır yanı adamın sana ne demesını beklıyorsun kı? yaanı gunun sonunda olacak olması muhtemel şey de bu zaten amaç bu bundan da rahatsız isen eğer hayatından çıkart
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu yaşta uyuyorsan 5 seneye kalmaz ölürsün için geçmiş senin de
00 Yorumla
+1 yılşu an bunu yapmamiz pek doğru olmaz daha tam anlamıyla seni tanimiyorum kimseye guvenemem diyeceksin
00 Yorumla
+1 yıl“ne zırvalıyorsun sen be” diye bir dizi repliği söylemeyi ihmal etme
10 YorumlaBen tekmeler yataktan atarım seni de nebiliyim ya amsbmse
00 YorumlaBen uyur gezerim yanimdakini bogmaya kalkabiliyorum dr
00 Yorumla
+1 yılöncesinde bir şeyler yaşanmış belli
02 Yorumla
Soran+1 yılYok hic bir sey
- +1 yıl
Niye
- Aşk İlişkileri konusunda 397 cevap paylaştı.
+1 yılTerslemek bu kadar zor olmamalı
01 Yorumla
Soran+1 yılTersleyince soguksun diyor inan sinir oluyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılYorumları okudum. Açıkça kullanılıyorsun.
07 Yorumla
Soran+1 yılKullanilacak bisey yasamadim ki.
- +1 yıl
Tek derdi seni yatağa atmak farkında değil misin? Konuşurken bile sadece kendi istediklerini konuşmak istiyor demişsin. Seven adam bu şekilde davranmaz. Belli ki sevdiği yok ama buna rağmen cinsellik konuşuyorsa seni kullanmak için konuşuyordur net.
Soran+1 yılNasil peki bu durumu degistirebilirim bulusmalari erteledik diye mi bana boyle davraniyor benim sucum mu Cok uzuluyorum
- +1 yıl
Bahse girerim şu an aynı anda başka kızlarla da konuşuyordur.
- +1 yıl
Yerinde olsam yol verirdim...
- +1 yıl
Hatta baştan konuşmayı keserdim direkt
- +1 yıl
Bu durumu değiştiremezsin çünkü insanlar değişmezler. Çapkınsa o kişi çapkın olmaya devam eder. Hiçbir şey yapamazsın
+1 yılMakaraya vur sende canım 😜
03 Yorumla
Soran+1 yılBu sicakta uyunmaz zor olur dedim gulucukle olsun diyor simdi de
- +1 yıl
Tamam de geç sende canım sanki her dediğini yapcak
Soran+1 yılDevam eder konusmaya bu sekil tamam dersm
+1 yılSarılma. emojisi at susaun
10 Yorumla
+1 yılSg yapram dersen terslemis olmazsin
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılTerslemeden cevap verilmez maalesef 😃
10 Yorumla
+1 yılAyrı yataklarda uyursak olur de 😅
00 Yorumla
+1 yılBen uyumuyorum ahahhaha
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılUykum yok de
00 Yorumla
+1 yılkibarca adam ol diyebilirsin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 388 cevap paylaştı. 2 tane çakarsam beraber uyumayı görürsün derim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı.
+1 yılhayır git yastığa sarıl debnir
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı. benim uykuya alerjim var de
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılBirlikte yatmak için daha vaktimiz var dersin
00 Yorumla
+1 yılGit annen Ayağında sallasın seni
00 Yorumla
+1 yılBu samimiyet nerden geliyor 😅
00 Yorumla
+1 yılEe ulkenin sonu ne olacak
00 Yorumla
+1 yılOlur ama Şu an anavatan kan ağlıyor desen anlar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılYoo tersle haddini bilsin
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 393 cevap paylaştı. Yok ben yanlız uyucam de
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılhavalar çok sıcak olsu tek yatarım ben
00 Yorumla
+1 yılİlgin için teşekkürler almim kalsın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenle seks yapmadiktan sonra sevgili olmaya gerek yok
00 YorumlaEğer birlikte uyumak istemiyorsan söylersin
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılsana bir kedi hediye edeyim onunla uyu de
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılyatıp da seninle beraber uyumayacağı aşikar.. diyelim ki gerçekten uyumak istiyor , bu sıcakta vıcık vıcık o bile çekilmez
Soran+1 yılAhahaha hava cok sicak cok zor olur 😄 desem normal bir Cevap degil mi
Cevap sahibi+1 yılaa evet cevap yazdığım cevabın içindeymiş zaten 😀😀😀
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence terslemek daha eğlenceli 😄
00 Yorumla- Devamını Gör (29)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer