Nişanlım doğum günüme Apple 14 pro alacağını söylemişti. Doğum günüm yaklaşıyor almadı sanırım almadığını hatırlayınca utanır mı?

Şimdi almazsa eğer üzülmem çünki öyle bir beklentim zaten yoktu. Ama utanır diye çok kötü oluyorum
Nişanlım doğum günüme Apple 14 pro alacağını söylemişti. Doğum günüm yaklaşıyor almadı sanırım almadığını hatırlayınca utanır mı?
Cevapla