Arkadaşlar merhaba şimdi sorum şu bi kız var yeni tanıştık normal arkadaş gibiyiz flörtleşmiyoruz ama beni başka kızlarla görünce deli gibi kıskanıyo telefonla falan konuştuğumda kiminle konuştuğumu falan merak ediyo başka kızlarla yanyana olduğumda trip atıyo falan bu kızın amacı nedir sizce benim sevgilim var çünkü ona ayıp oluyor gibi hissediyorum.
Kızıda kırmak istemiyorum ama sevgiliymişiz gibi davranıyo başka kızlarla beni yanyana veya konuşukren gördüğünde sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
güncell
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
o zaman uzak dur
Zaten çok mesafeliyiz dostum ama kız başka kızlarla muhabbet ettiğimde çok kıskanıyo ona hiç yüz vermedim ama sevgiliymişiz gibi hatta dahada öte sahibimmiş gibi davranıyor başka kızları yanımda görünce normalde yakınlığımız zaten yok ama baskı hissetmeye başladım çok bu davranışlarından dolayı
Bir daha öyle yaptığında tersle bence. Kırılmasını istemiyorsun ama sen bu sefer zor duruma düşüyorsun. Senin sevgilin var iken böyle davranması saçma.
Nasıl yaparım bilmiyorum hiç çünkü normalde konuşmuyoruz zaten ama dediğim gibi başka kızlarla normal konuştuğumda bile gözlerine dikip bakıyo yanımdakileri falan bişey demden alıp gidiyo sanki sahibimmiş gibi davranıyor çok muhabbetimiz yok işte nasıl terslerim bilmiyorum çünkü çok kıskanıyo ama bişey de söylemiyor gözlerini dikip bakıyo öldürecekmiş gibi
Kötü kötü bakıyor mu sadece yoksa bir şeyler de söylüyor mu kıskandığını belli eden
Hiç söylemiyo sadece nasıl tarif edeyim öldürecekmiş gibi nefret ediyo gibi kitlenip bakıyo
Kız senin sevgilin olduğunu biliyor mu bu davranışlarinin bir mantığını bulamadım da acaba bilmiyor mu
Biliyo konusu geçince de ters ters bakıyo işte aynı şekil deşiğim gibi
Sevgilimle telefonla konuştuğumda bile öldürecekmiş gibi bakıyo sonrasında da trip falan atıyo bilmediği bi durum değil sevgilimin olduğu ama sevgilimle görüştüğümde bile onu aldatıyormuşum gibi davranıyor
Ne diyeceğimi bilemedim açıkçası ama onunla yan yana gelsen bile hemen uzaklaş bence. Yan yana gelmemeye çalış yokmuş gibi davran.