25 yaşındayım. İç mimarım. Sevgilimle 4 ay önce evlendik. Bebeğimiz 7 buçuk aylık cinsiyeti erkek. Eşimin ailesi çok milliyetçi ülkücü insanlar. Ben ise o aileye göre fazla avrupaiyim. Hatta bir kere eşimin annesi bana sen Avrupalı yabancı biriyle evlensen hiç sıkıntı cekmezdin çünkü Cok rahat ayak uydururdun demişti. Biz eşimin ailesiyle aynı apartmanda oturuyoruz. Dün kahvaltı sofrasında eşim , eşimin kız kardeşi, annesi , babası , dedesi oturuyorduk. Dedesi toruna isim düşündünüz mü dedi. Ben de Zeus olucak dedim. Karşı çıktılar. Eşimin dedesi kızım bu aile milli değerlerine bağlı milliyetçi ve Müslüman bir aile. Türk ya da müslüman isimlerine kramp mı girdi dedi. Bende bu çocuğun annesi benim bu çocuk ben istersem doğar her şey benim elimde karışmayın dedim. Sizce haklı değil miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Zaten sünnet düğünü filan konuşuyorlar şimdiden ben bebeğime sünnet filan yaptırmam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer