Erkek kardeşim 17 yaşında evlenmek için birikim yapıyor neden?

Erkek kardeşim 17 yaşında. Bir kaç aya 18 olacak. Sevgilisi var 1 yıllık o da 16 buçuk yaşında falan. şimdiden birikim yapmaya başlamış çalışıyor normalde aldıgı paradan birikim yapmaya çalışıyormuş. Doğru birsey mi bu onunla ne gibi bir konuşma yapmalıyım fikir verir misiniz

Erkek kardeşim 17 yaşında evlenmek için birikim yapıyor neden?
Cevapla