Lütfen okuyun. Benden sonra psikolojisinin bozulduğunu söyledi. Neden olabilir?

Her şey tek gecelik ilişki başlamıştı onunla. Sonra beni aklından çıkaramadığını, bana aşık olacağını hissettiğini söylüyordu. Birkaç saat ulaşamasa merak ediyordu, saatlerce telefonda konuşuyorduk. Geçmişimin ve geçmişim hakkında söylediklerimin aklını karıştırdığını biliyordum. Bana karşı önyargısı olduğunu da söylemişti. Bir aralar onunla sadece boşluk doldurmak için konuştuğumu düşündüğünü söylüyordu. Her söylediğimde bir yalan yakalamaya çalışıyordu. En sonunda onu delirttiğimi söyledi. Hayatı boyunca hiç bu kadar dengesiz olmamış. Hayatında ilk kez psikiyatriste gitmeyi düşündüğünü söyledi. Onun yanımda gözleri dolarken ben hep içime attım, ondan daha soğukkanlıydım. O sinirlendiğinde bile ben sakin kalırdım. Bir keresinde ona "tek derdim sen misin, sen benim derdim bile değilsin" demiştim. Bir anda bu lafıma sinirlenip "bazen o kadar çirkinleşiyorsun ki, çok zoruma gidiyorsun" demişti. Birkaç saat sonra başka bir konuda yine tartışma başlattı. Bana kötü ve bencil birisi olduğumu söyledi. Ben de bu kez gerçekten sinirlenmekten ve artık daha büyük bir sorun çıkmasından korkup "gidene kadar konuşmayalım" dedim. Zaten ertesi sabah herkes kendi yaşadığı şehre dönecekti. Bana "o kadar çok canını yakmak istiyorum ki, derin bir yara bırakmak istiyorum sende, o zaman acı neymiş gör istiyorum" dedi. O gün yanlışlıkla bacağımı morarttı sonra da üzülüp dakikalarca buz tutup öptü. Beni yaşadığım şehre bırakırken bu şehirden nefret ettiğini söyledi. Daha önce sadece bir kez gelmişti, biz de tesadüfen o zaman tanışmıştık. Sebebini bilmediği bir öfke varmış bana karşı içinde. Oysa ben ona hiç kaba davranmadım. Neden böyle davrandı sizce? Hâlâ anlam veremiyorum.

Lütfen okuyun. Benden sonra psikolojisinin bozulduğunu söyledi. Neden olabilir?
Cevapla