Hanımlar karşı cinsten hoşlandığınız da gerçekten saçınızla mı oynarsınız?


Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
bazen öyle evet :D :D bende yapiyorum cünkü
Ben yorgunken yaparım bunu 😬 kafanızda kurmayın yani 😅
Ya ben kurmuyorum uzmanlar kurup kurup çıkarıyor işte 😂 siz sosinin arkadaşıydınız değil mi?
Gerekli değil hatırlarım sizi bir an onun için sordum
O kadar eski ki hatırlayamadım 😅
Hatta bir beyefendi arkadaşınız daha vardı 40-45 yaş aralığında hatta közde kahve muhabbetiniz olmuştu 😃
Ne amacı hanımefendi hafızam ne kadar kuvvetli şu an onu farkettim teyit ediyorum sadece 🙄
By_efendi veya majesteydi ikisinden biri
Hoşbuldum, teşekkürler 🙏
Tiki vardır belki siz de her şeyden anlam çıkarmaya çalışmayın dksjsj
Yok ben anlam çıkarmıyorum uzmanlar hep o şekilde açıklama yapıyorlar da 😅
Duyduguma gore kadinlar karsi cinsin dikkatini cekmek icin yapiyormus galiba... ben hic yapmiyorum yani bi erkege karsi boyle sac basla oynamak cringe gelio bana
Yani evet öyle diyebiliriz.
Dimi dimi diğer hem cinleriniz red ediyor 😅
Mesela benim tikim var en cok sikildigimda oynuyorum sacimla
Oynayanı henüz görmedim, en fazla kulak arkasına falan atılır, düzeltilir.
Her zaman o anlama gelmez..
Her kadın yapmaz ama yapanlar vardir elbet.
Alttan alttan cilve yaptığı tepkisidir.
Hiç alakası yok ben hep oynuyorum
Yo benim normalde de elim saçıma gidiyor.
Alakası yok bence.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?