Yapan kızlar neden oro### oluyor? Yok efendim, ben öyle kızla evlenmem. 'O kız evlenmelik değil eğlenmelikti'
Kardeşim erkekler de yapıyor, milli olduk diye övünüyor...
Hani nerde adalet?
Yapan kızlar neden oro### oluyor? Yok efendim, ben öyle kızla evlenmem. 'O kız evlenmelik değil eğlenmelikti'
Kardeşim erkekler de yapıyor, milli olduk diye övünüyor...
Hani nerde adalet?
Valla kendim açısından hür irademle elime kız eli değmedi. En kötüsünden esc bile gitmedim. Doğal olarak istersem evlenirim istemezsem evlenmem kime ne? Hadi onu da geçtim; kiminle ne istiyorsan yap ama evlenmek istemeyene laf söylemeye hakkın olduğunu zannetmiyorum.
Dinde bile böyle bir ayet yokken neden böyleler anlamıyorum. Sanki kadınlarda kıskançlık duygusu yok..
Sanki bir erkek, kadının geçmişini kıskanabilir de bir kadın asla erkeğinin geçmişini kıskanamazmış gibi..
Sevişen insan eğlenmelik oluyorsa elbette ki erkek de eğlenmelik erkek oluyor bu durumda.
Mümin erkeklere söyle, gözlerini haramdan sakınsınlar ve iffetlerini korusunlar. Bu onlar için daha arındırıcıdır. Allah onların bütün yaptıklarından haberdardır
Bunlar lafta soru açarmısınız lütfen… Kızlar, Cinsellik yaşamış Erkek mi yaşamamış Erkek mi diye?
Somut ve deneysel Cevabı bulalım …
var mısın 🙃
emri vaki olmasın fikir sadece 😂
İnsanların düşüncelerini umursamayı bıraktığında, gerçeğin ve doğrunun gerçekten tek bir kavramdan ibaret olmadığını göreceksin
Cevap
5Cevap
Yapmak istiyorsan yap kanka tutan yok seni haklı isyan seninde hakkındır ama adam evlenmek istemeyenede laf söyleme yani
Osmanlı ile alakası yok kanki kadın ile erkek farklı kadınlar genelde aşık olduğu kişilerle birlikte olurlar erkekler ise beğendikleri kişilerle bir escye giden adamla aşık olup biriyle yatmış kadını bir tutamazsın bence arasında uçurum var ayrıca kadın evlense bile anne olduğu zaman büyük sorunlar yaşıyor erkek gibi değil derin konular anlayacağın
iğrençlik kısmı dediğin gibi 50 tane kadınla olup el değmemiş kız istiyorum diyenleride savunmuyorum hayatın gerçekleri bunlar :D
Evet iki taraf da birbirini kullanabilir normal olmalı
Ben erkeklere diyorum. mesela omeglede şeyini açan erkeklere sen tatlım diyorum. konuştuğum kişiler cinsellik konusu açınca diyorum. a*cı olan tüm erkeklere diyom
Halk söylentisi sallama
Erkek te yapsa kiz da yapsa o**spu'dur
Konya'da mi yaşıyorsun sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?