Neden kızlar kullanılmış, erkekler kullanmış oluyor?

Yapan kızlar neden oro### oluyor? Yok efendim, ben öyle kızla evlenmem. 'O kız evlenmelik değil eğlenmelikti'

Kardeşim erkekler de yapıyor, milli olduk diye övünüyor...

Hani nerde adalet?

Neden kızlar kullanılmış, erkekler kullanmış oluyor?
Cevapla