Çünkü işine gelmeyen hiçbir şeye hiçbir mantıklı insan ilgi göstermez. Erkeklerin de kadınlarla ilişki yaşayan bölümü genelde bu pragmatist yaklaşımı hayatlarında kullanabilen yaşam formları. Aynısını kadınların daha yüksek bir yüzdesinin yaptığını düşünüyorum. Bunu da ayıplamıyorum. Mantıklı olan bu bence aksini düşünen ya zihnen çocuk kalmış mantıksız bir yetişkindir. Hatta gerçekten çocuk olan çocuklar bile yeteri kadar pragmatiktir.
Aslında erkekler işlerine gelince ilgi göstermiyorlar. Seni gerçekten severse deli ilgi gösterir peşinde pervane olur. İşine geldiği gibi ilgi gösteriyorsa bas tekmeyi geç harcadığın vakite değmez