acıkçası çok utanç verici hemen hızlı adımlarla içeri giriyorum
Güncellemeler
1 yıl
Allâh sizi inandırsın esofman iş tişörtü giyiyom gene bakıyolar çok utanç verici dikkatli dikkatli bakıyolar bide totoma baktıklarınu yakaladım bi kaç kişinin
Acaba o benim hakkımda ne düşünüyor bazen çok tuhaf bakıyor kankam ben iş yaparken onun beni izlediğini görmüş bazen de çok gülüyor dalga geçtini sanıyorum o yüzden uzak duruyorum konuşmuyorum onunla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Açık ve gösterişli giyiniyorsan ondan olabilir
güzellikten dolayı olabilir mi
güzel demekki
Dar mı giyiniyorsun ya da acık hangi sektör
Boşver😂
Söyle ya merak ettim buradan söylemek istemezsen çıkayım
Normal tayt eşofman seviyorum
E tayt dar bakmaları normal değil mi😂
orada tayt giymiyom ki eşofman giyitom
Kanka bi çıkayım gizliden ya
Bence açık giyiniyorsun
Güzel ve çekiciysen
Etek elbise giyme
Eşofman mı. Ne işi bu?
boş ver
bakılacak kadar güzelsin demek ki
hmde popona 😅 eee tamam işte daha sebep mi arıyosun 🤣
Nasıl yani
eee en bakılası yerin güzel, daha neden bakıyorlar diye sebep mi arıyosun
Balıketliyim nesi güzel 😂
Acıkcası fiziğim çokda iyi değil
ee tamam işte biz seviyoruz öyle balık etli poposunu 🤣
görmeden bişey diyemem
Vıyyy götü büyük mü seviyonuz 😂🙄
ama bakan 1 kişi değilde bi çok kişiyse bnce güzeldir
Ay ne bilim sürekli konuşmalarına denk geliyorum bi erkekde bana ceylana benziyosun dedi heralde eski sevgilisi ceylan ne be
ne tarafta iş yerin bnde bekleyim geçerken bi bakayım bakalım abartıldığı kadar mı vücudun yoksa bakanlar mı abZa 🤣
Niye şimdi durduk yere ceylana benziyosun dedi benden hoşlanan erkeğin yakın arkadası bunu dedi biraz çekindim korktum konuşmadım onla
ceylana benziyorsun dur ya da adam yalancı, 🤣
Benden hoşlanan erkekte çok küçük gözüküyorsun kısık sesle tam giderken yüzü ne kadar pürüzsüz dedi bide 🙄
Ceylan kim ki 😂
tamam işte, gtün güzel, yüz0n güzel, eee memende zıplıyodur yürürken.. bakmaları normal
Ne giyiyorsun ki
Arzuluyoruz🌺
Oha sence bi erkek neden ben girerken kapıyı actı
Sana centinmenlik göstermiştir
Ama niye bide ondan çok korkuyorum ya nedense 🙄
Seni öpse karşı koyarmıydın kendini ona mı bırakırdın
Ay korkarım ben bide benim onun şeyine bakarken yakaladı bende gözümü çekemedim ama öylesine baktım 😂
Hoşuna gitmiştir emin ol
Niçin😂
Evlimisiniz
Acaba o benim hakkımda ne düşünüyor bazen çok tuhaf bakıyor kankam ben iş yaparken onun beni izlediğini görmüş bazen de çok gülüyor dalga geçtini sanıyorum o yüzden uzak duruyorum konuşmuyorum onunla
Sonra bana neden benle konuşmuyosun dedi bende hiç dedim 🥴
Bekarım 🙄
Bunun derdi ne yani bana bakarken çok güldügünü görüyorum kötü hissettiriyor
Uzak dur sapıktır
Giyimine olabilirmi
öyle zannediyorsun