Herkesin kadinlara evlenmezsen pişman olursun demesi çok daraltici değil mi?

evlenmek kesinlikle kadının elinde olan bir şey değil, erkekler karar veriyor evlenip evlenmiceğine tamamen onların insiyatifine kaliyoruz, çoğu erkek evlilik düşünmüyor zaten e düşünenler de seçenek fazlaliğını biliyorlar. böyle bi ortamda bize evlen diyorlar ama biri teklif etmezse biz ne yapalim?

Herkesin kadinlara evlenmezsen pişman olursun demesi çok daraltici değil mi?
Cevapla