Erkek arkadaşım doğum günümde bana ne bir pasta ne de bir hediye aldı. Fakat durumu şu şekilde açıkladı, pastayı yiyeceğimiz yere gittik, normal bir dilim pasta aldı ama doğum günü pastası değildi ve sipariş ettiğini fakat depozit ödemediği için pastanın gelmediğini söyledi (depozit ödemesi gerektiğini bilmiyormuş, fakat ne hikmetse siparişi alan kişi de söylememiş herhalde) doğum günü mumu da yoktu bulamamış ki üfleyeyim bari. Ve gelelim asıl canımı sıkan konuya hediye almamış! mazeret olarakta ben senin kullancağın birşeyi almak istiyorum dedi sen seç ben alayım diyor yani. Dedim ki sen gidip baktında karar mı vermedin yoksa hiç mi gidip bakmadın, hayır hiç aramadım dedi çünkü neyi severim-sevmem bilmiyormuş. Ve ben onun doğum gününde ona kendi ellerimle pasta yaptım yemekler yaptım ve arkadaşlarını da davet edip ona sürpriz bir doğum günü yaptım. Oradaki arkadaşları bile bunun kıymetini bilmesi gerektiğini söylemişken o benim doğum günümde hiçbir organizasyon yapmadı ve hatta şöyle düşünüyorum kafa bile yormamış. Şimdi sorum şu kendisi benim ilk ilişkim fakat onun ilk değil tabii ki ben fazla mı değer veriyorum yani benim ona verdiğim değeri o da bana veriyor mu? Böyle şeyler erkeklerde normal midir yoksa ben bir hırta mı aşık oldum? Özellikle beylerden cevap bekliyorum erkekçe bakış açısıyla, benim kadın gözüyle göremediğim şey nedir acaba? NOT: benden önce çok emek verdiği ama sonucunda ansızın terkedildiği bir ilişkisi olmuş ona çok şeyler yaptığını söylemişti bana o yüzden yapmıyor olabilir mi hani bu da kıymetini bilmez gibisinden? ve çok yoğun çalışıyor gerçekten yoğun ama acaba ben bunu onu sevdiğim için kendime bahane mi ediyorum sonuçta internetten de hediye siparişi verebilirdi değil mi? Ve son notumda :) normalde çok iyiyiz bence iyi bir sevgili ama özel günlere değer vermiyor ve ben çok değer veriyorum diye rica ediyorum kendisinden hatırlatma yapıyorum yine de özen göstermiyor, bu durumu göz ardı mı edeyim yani sadece bi kaç özel gün için alttan mı alayım?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Merhaba. Erkek arkadaşının daha önceki ilişkisinde hayal kırıklığına uğramış olması ve bu yüzden davranışlarının farklı olabileceği bir ihtimaldir. Ancak, her ilişkinin kendine özgü olduğunu unutmamak önemli. Seninle olan ilişkisi, onun geçmişteki ilişkisinden farklıdır ve davranışlarını geçmişe uyarlamaması gerekir.
Her ne kadar erkekler ve kadınlar farklı düşünce yapılarına sahip olsalar da, bu durum genelleme yapmaya ve bütün erkekleri aynı şekilde yargılamaya yönlendirmemeli. Her bireyin farklı kişilikleri vardır. Ancak, senin özel gününde bir şey yapamamış olsa dahi tüm bunları telafi edecek kadar mutlu edebilmeliydi diye düşünüyorum. görünen o ki bu durumu çok önemsememiş gibi hissettim.
Duygularını ve beklentilerini erkek arkadaşına açık dille söylemen önemli. Ona doğum günündeki hayal kırıklığını ve beklentilerini anlat. Belki de bir iletişim sorunu olduğunu fark etmediği için böyle davranmış olabilir. Tartışmaktan kaçın ve karşılıklı anlayışa dayanan bir konuşma ortamı oluştur.
Eğer erkek arkadaşın bu durumu anlamıyor veya duygularına yeterince önem vermiyorsa, sürekli olarak ihmal edildiğini hissediyorsan bu durumu göz ardı etmek yerine ilişkini yeniden değerlendirmen önemli.
Cevabınız için çok teşekkür ederim çok güzel bir yanıt olmuş okurken düşündüm bir hayli. Fakat tam olarak ne yapacağımı ve nasıl yapacağımı bilmiyorum ben bu işlerin çok acemisiyim oysa bu yollarda ayak izleri olan biri. Kısacası ben onun doğum gününü böyle kutlarken onun bana hiç hazırlık yapmaması beni çok incitti. Kendimi değersiz hissettim. Ama nasıl desem aşk çok garip bir şeymiş derlerdi de inanmazdım insanın o kişinin tüm hatalarını örtesi alttan alası geliyor. Normalde çok iyi olupta bu özel günlerde bocalamasına anlam veremiyorum ve acaba bana değer vermediği için mi sorusu aklıma geliyor. Varlığı bile beni mutlu ettiği için onun çokta bir emek sarfetmesine gerek kalmıyor galiba o birazda bunun rahatlığı içinde. Fakat anladığım o ki aksilik yaşamış olsa bile elinden birşeyler gelirmiş erkek diye bu tarz incelikleri düşünmesine engel değilmiş sizlerin cevabından bunu anladım çokta içinden gelmemiş demekki. Üzüldüm ama öyle zannediyorum ki bunu da alttan alıcam çünkü çok aşığım umarım o da zmaanla eski ilişkisinin canını yakan kalıntılarından en kısa sürede kurtulur ve kendini benim sonsuz sevgi selime bırakır <3
Normalde iyiyseniz problem yok ama fazla popon kaldırmışsın sende onun sal yani sende onu onemsemedigini hissettir yani herkes bil değil senden önceki canını yakmış diye Paşa'nın herkes yakacak diye bir şey yok karşındaki insan yani Allah'ım ben gidiyorum kimlere hediyeler alıyorum ama gül gibi insanlarda hırtlarla sevgili oluyor deliricem artık
Öncelikle cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Yani ilk diye mi bilmiyorum ben durduramıyorum kendimi tüm dünyayı ona armağan edesim geliyor. Annemde sizinle aynı fikirde ama gel gör ki ben bu kalbime laf anlatamıyorum. Galiba onunda sizin gibi olmuş değmeyecek insanlara maddi yatırımlar yapmış o yüzdendir ki ben şu an bu davranışıyla karşılaşıyorum kendini korumaya çalışıyor galiba ama ben öyle şımarık biri değilim sadece sevgisini çokça istiyorum ama biraz geri planda tutuyor kendini. Birde şöyle bir şey var sizin dediğiniz laf çok doğru her naif insan bir sert insanı buluyor sebebi nedir bilemiyorum ama keşke herkes kendine benzeyeni bulsa...
Keşke o zaman en mutlu insan olabilirdim