Sevgilim ve en yakın arkadaşım sürekli konuşuyor, bu durum beni rahatsız ediyor. Ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar aklıma takılan bişeyden bahsetmek istiyorum. Sevgilimle daha yeni çıkıyoruz ve en yakın arkadaşım sayesinde oldu. En yakın arkadaşımınsa flörtü vardı ve onun kankisiyle ben flört ettim ve çıkıyoruz. Normalde 4 lü takılıyorduk ama yakın arkadaşım çocukla konuşmayı kesti ve sürekli benim sevgilime yazıyor aşırı rahatsız olmaya başladım. Wpde sürekli yazışıyorlar aralarında bişey oldığunu düşünmüyorum ama elimde değil kıskanıyorum bazen bana geç yazıyor o kızla konuştuğu için delirmek üzereyim. Buluşmalar artık 3 lü oluyordu bunu istemediğimi belli ettim 2 buluşuyoruz ve benimki yanlışlıkla arkadaşıma 2 kere bebeğim dedi kavga ettik fakat bilerek dediğini düşünmüyorum aralarına nasıl bir mesafe koyabiliriz. Mesela buluşmalardada bazen beni takmıyolar bunu sevgilime söyledim özür diledi bilerek yapmadım dedi gerçekten iyi biri ama bu durum beni çok rahatsız etmeye başladı
Sevgilim ve en yakın arkadaşım sürekli konuşuyor, bu durum beni rahatsız ediyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla