Ben kendim için konuşursam zeki olmasını isterdim ve karakterli olmasını isterdim diğer insanların aksine benim için para güzellik bunlar önemli değil ben kalbe ve karaktere bakardım sadece
Karakter için hayvanları sevmesi benim için önemli bir detay çünkü tam bir kedi köpek düşkünüyüm saygıli olması önemli ne bilim bir garsonu çağırırken onun bir insan oldugunu pişt pişt diye çağrılmaması gerektiğini bilmesi roman ve şiir okuması birçok alanda aktiveteleri olması gibi beyfendiler beni etkiler
Ammaa bu özeliklere sahip olan KS erkekleri beni etkilemez dm'den yazmayın ☺️
Uçkur düşkünü olmasın yeter. Ama artık hiçbir beklentim kalmadı.
Oylamalara baktım da, erkekler çifte standart uyguladığını nasıl da belli etmiş.
Hem "kızlarğ hep dış görünüşe bakıyor onlardan nefret ediyoruğm" diye ağlayın, hem de aynısını kendiniz yapın. Yaşadığınız hayal kırıklıklarını hepiniz hak ediyorsunuz.