Aşk İlişkileri Sevgilinizin çocuk ruhlu olması sizin için bir artı mıdır? ᴀʟᴏɴᴇᴀɴqᴇʟ Takip Et Bilge Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Sevgilinizin çocuk ruhlu olması sizin için artı mı eksi mi olur? Sevgilinizin çocuk ruhlu olması sizin için bir artı mıdır? Cevapla Çocuk Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Evet tabi ki de öyledir çünkü ben çocuk ruhlu eğlenceli bir kadınla sevgili olmak isterdim kesinlikle.. 0 0 Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et FenomenMentor Yaş: 38 +1 yıl Yerine göre değişir. Sürekli çocuk gibi davranmasını istemem 0 0 Yorumla
Cerberus23 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. çocuk ruhluysa sıkıntı yok ama çocuksu davranışları varsa o soğutucu bi şey işte 0 0 Yorumla
-Afroditimsi Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Hayır eksi bir özellik çokta çocuk ruhlu birini istemiyorum 0 0 Yorumla
Kate_naHava-giri Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Piskolojik olarak rahatsız edici düzeyde ise sorun 0 0 Yorumla
ilkersezenn Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 63% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı. Yerinde ve ölçülü birisi değilse yorar beni 0 0 Yorumla
fatihankara06 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 79% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. daha engelceli oluyolar 0 0 Yorumla
Thecupcake89 Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 92% +1 yıl Evet yerine göre davranan insan her zaman 0 0 Yorumla
KayipPsikopat_3 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Değildir 0 0 Yorumla
Isimsizx0000 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 901 cevap paylaştı. Abarti degilse arti 0 0 Yorumla
gönlü-kırık Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Evet severim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Evet tabi ki de öyledir çünkü ben çocuk ruhlu eğlenceli bir kadınla sevgili olmak isterdim kesinlikle..
Yerine göre değişir. Sürekli çocuk gibi davranmasını istemem
çocuk ruhluysa sıkıntı yok ama çocuksu davranışları varsa o soğutucu bi şey işte
Hayır eksi bir özellik çokta çocuk ruhlu birini istemiyorum
Abartılı değilse normaldir olanilir
Piskolojik olarak rahatsız edici düzeyde ise sorun
Yerinde ve ölçülü birisi değilse yorar beni
daha engelceli oluyolar
Evet yerine göre davranan insan her zaman
Dozunda iyi yoksa sıkar beni
Kesinlikle, sürekli eğleniriz beraber.
eksidir napiyim ergeni
Bazen öyle bazen de değil
Eksidir çünkü çok cabuk kırılır
Değildir
Abarti degilse arti
Evet severim