Kendimi aşka kapattım falan diyor artık kızlara bakasım yok önceden incitilmiş çok ama ben onu seviyorum ve bana bazen kardeş diyo?

Onu yaklaşık olarak bi yıldır seviyorum birden samimiyet gelişti aramızda bana tüm özelini anlatıyor hayatında bi kız olmuş işte bu kız baya üzmüş bunu ama ben bundan hoşlanıyorum sanki o da anladı bugün kardeş dedi hitap mi acaba sadece yoksa umutsuz vaka mı bu

Kendimi aşka kapattım falan diyor artık kızlara bakasım yok önceden incitilmiş çok ama ben onu seviyorum ve bana bazen kardeş diyo?
Cevapla