Banane yani senin baba oldugundan kardeşim ya nedir bu arkadaşın derdi
Güncellemeler
+1 yıl
Eski sevgilimle kötü ayrıldık bu arada, ilk cinsel ilişkimi yaşadım ona kesinlikle gram sevgi vs hissetmiyorum ve gram umrumda değil bu şekil davranması beni sadece güldürüyor
Eski sevgilim evlendi ve bana fake hesaplardan yazıyor, "baba oldum" yazmış, derdi ne bunun?
Sana karşı üstün gelmek için olabilir, içindeki öfkeyi bastırmak için olabilir. İntikam hırsı olabilir. Senin de hayatın böyle olmalı diye pozitif düşünebilir ama bence öyle düşünmüyor. Sana karşı hisleri vardır ve seni kullanmak isteyebilir. Senin evlenmeni istemeyip sürekli böyle kalmanı arzulayabilir. Güzel bir hikayeniz olmanıza engel olmak isteyebilir. Kısacası çok şey olabilir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Muhtemelen ruhsal sorunları vardır böyle kişileri merak etmeyi bırakın.
Ahahaha babam oldum diye yazmak neyin kafası cidden tebrik mi bekliyor senden iyi yaptın oh mis
Tebrik ederim falan dememi bekliyor galiba🤣neyin kafasını yaşiyor
Seni kıskandırmak sözde kaçırdığına dön bir bak demiş ama muhtemelen nispet yapmak için evlenmiş başkasıyla
Hava atıyor kendi çapında bir düşün eşine üzüldüm hâlâ aklı sende iyi ki bu canım ben evlenmedim diye şükret.
Her cellat merak eder cellati oldugu kisinin yasayip yasamadigini yasiyorsa yasatmamak icin
Benim cellati olduğum kişiyi nerden biliyorsun
Sorun acik ve net ortada bilmemek olur mu ki
hani annelik yapmak istersen gibi derdi var sanırm hashdhas
Yazık evlendigi kadına, hala aklı sende belli ki
Bu yazdığını eşine atmamı istemiyorsan birdaha yazma de
Her baba olandan adam olmuyor diyebilirsin ya da en iyisi konuşmamak engellemek
Muhtemelen evlendi , çocuğu bile oldu ama seni unutamıyor , evlendiği kadına çok üzüldüm şu an
Adam sevincini yaşıyor senle ne olsun yani 😂😂
Nerden buluyorsunuz böyle adamları da sevgili oluyorsunuz anlamıyorum. Evlenmiş çocuğu olmuş halen seni rahatsız ediyor
O şekilde davrandığına göre bence babalığı dahi haketmeyen birisi.. Numaranı değiştir en iyi fikir şimdilik bu gibi gözüküyor
Evlenip çocuk yapıp hala daha yazan adamın karakterini ben. Evlendiği kadına yazık
boş ver benim başımda da vardı öyle biri cevap verme sakın daha çok bela olur
canım değilsen cevap vermezsin ruh sağlığı bozuk bir insanmış gerçekten
Gtne girsin diyor kısaca
Peki bunu neden bana söylüyor
Sana karşı üstün gelmek için olabilir, içindeki öfkeyi bastırmak için olabilir. İntikam hırsı olabilir. Senin de hayatın böyle olmalı diye pozitif düşünebilir ama bence öyle düşünmüyor. Sana karşı hisleri vardır ve seni kullanmak isteyebilir. Senin evlenmeni istemeyip sürekli böyle kalmanı arzulayabilir. Güzel bir hikayeniz olmanıza engel olmak isteyebilir. Kısacası çok şey olabilir.
Bu gidişle zor evlenirim zaten
E aynısını söyleseydin ona
Başka işim mi kalmadı ya
Cevaplamadan engelle.
Profildekinin ismini söyler misin acaba?
Kıskandırma çabaları gibi. Çocukca
Belli ki evliliğinde mutlu değildir diye düşünürüm
Sende anne oldum yaz milletin kafa kırık eğlen geç
Nasıl bir kafa yaşıyor o eleman
Bende yakında anne olacağım de konuyu kapat
Cevap verme sakın boş ver
Baba olmuşş ama hala ergen adam olamamışş😂
Seni elde etmek
Baba olduğunu soylerek mi ya kafayı yemis
Erkeklere akıl sır ermez
Görmemişin bir çocuğu olmuş sana yazıyor görgüsüz
Umursama
Bize ne peki?
Aynen bizene
Hayır senin anlatman bize ne?
Vay be cinsek ilişki yaşamış, gören de kapalı ya namuslu sanar mk
Ne varsa kapalılarin altında var
O zaman neden kapalisin?
Unutamamis seni