Nasıl bu kadar toz pembe olabiliyorsunuz kızlar?

çok fazla aşk/hint filmi izlemiş biri olarak, her birinden de bbüyülenir ve severek izlerim ama son 3-5 seneye bakınca canım ülkemdekiyle filmdeki hayatlar hayaller çok uzak (hint filmleri türk sinemasına çok yakın, hatta bizimkiler ordan uyarlıyorlar bir çok şeyi) şu an gördüğüm kızlar sanki hint filmlerinden çıkıp gelmişler gibi lakin ben de enflasyon ve depresyonun etkisiyle artık hiçbir şey yaşayamaz oldum, buraya bir nevi iç döküyorum sonuçta kimse cevaplamıyor beni.

Nasıl bu kadar toz pembe olabiliyorsunuz kızlar?
Cevapla