Nişanlımın erkek kardeşiyle birbirimizden hoşlanıyoruz. Geri dönüşü var mı bu işin?

Nişanı atmalı mıyım yoksa evlenmeli miyim. Ben 23 nişanlım 31 yaşında. Erkek kardeşi var yaşlarımız yakın 25 yaşında ister istemez vakit geçirdikçe yakınlaştık. Sevgilim baska sehirde görevde gecen erkek kardesiyle alisverise cıktık düğün icin sonra kahve falan içtik tenha bir yerde otururken öpüşme oldu o günden sonra konusmadık kafam allak bullak
Güncellemeler
+1 yıl
Küfürü, hakaret etmeyin. Ben de hatamın farkındayım bunu savunmuyorum ama küfür etmeniz saçma sadece tavsiye istedim.
Nişanlımın erkek kardeşiyle birbirimizden hoşlanıyoruz. Geri dönüşü var mı bu işin?
Cevapla