Bana cevrem yakısıklısın der ama hiç sevgilim olmadı 24 yasındayım sana gelirsek saç seklini degistir yüz yapın uzun saçına ona göre sekil ver daha iyi durursun brom
Ya sen kendine sor bunu mesela evlenme nıyetındeysen buna hazır mısın o psikolojiye zamanı boş ver hazırsan aılene çevrene söyleyip aracı olabılırler çevrende beğendiğin bırı varsa araya bırını koyarak tanışabilirsin bekleyıp çabalamayıp gelsın dıye beklersen zaten olmaz tesadüf eseri bı kızla tanısma olasılığın da yok
Ya ne alakası var şimdi ben askerden geldiğimden beri istiyorum ama ciddi düşünen birini bulamadım ama kızlara sorsan erkekler evlenmek istemiyor derler
Bak bizim konyanın bi adetidir bu konyada yasıyan her erkegıb annesı teyzesı kız arar bakkala bile giderken bırını begense sohbet etmeye çalışır camide otobüste ya her yerde yanına teyzeler oturur sorar bu biraz iyi bizim konyada erkek olsam ben şimdiye evlıydım o derece😆😂
Gitsin gitmek istıyosa kalp bır kez sevmez her defasında her hayatına gıren ınsanın farklı bı şeyiyle seversin bu kadar umutsuz olursan doğru insan gelince zaten gıdecek diye yanlış seçim yaparsın
Çirkin olmadığımı biliyorum hatta aksine bazen çiftleri görüyorum o kadar da yakışıklı olmayan adamın yanında çok güzel kız oluyor bu nasıl oluyor anlamıyorum
İşine geliyorsa eğer o zaman aldatıldıktan sonra ya da terkedildkten sonra buraya gelip bütün erkekler aynı hepsi şerefsiz vs vs diyip ağlamasınlar o zaman
Olsa zaten öyle kişilere değer vermezler Ama kadınların geneli genelde kendini üzen kişilere aşık olur onu gerçekten seven değer verenleri de hiç görmüyorlar bile
Aynen öyle bende öyle düşünüyorum asla kendimden taviz vermem delikanlılığa bok sürdürtmemek lazım neyse brom iyi geceler umarım istediğin yerde bulursun kendini
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bana cevrem yakısıklısın der ama hiç sevgilim olmadı 24 yasındayım sana gelirsek saç seklini degistir yüz yapın uzun saçına ona göre sekil ver daha iyi durursun brom
Saçımı kısaltırsam sorun çözülür mü dersin 😃
kısaltmak degilde tam biraz dağınık dogal tarz bir sey yap cok az kısaltıp havaya dikince yüzün daha da uzun durur böyle
Kardeşim sen tam anlamadın herhalde kısmetim çok kötü kapanmış sorun saç değil
tamam saçtan basla sonra dısarda kızların tepkisi degisir sana karsı zaten belli ederler sende biraz atılgan olursan yaparsın birseyler :D
Bişiy diyim mi saçım şu an kısa zaten o fotoğraf bir ay oldu çekeli 😃 ama gene değişen bişiy olmadı
diksiyonun nasıl
Gayet iyi
Nasip deildir demekki yanlıs yolda nasibini arıyosundur
Ben nasipten ziyade şansa inanıyorum şans yok bence
Şans diye bişey yok
Kader gayrete aşıktır :)
Bn inanmıyorum öyle şeylere şansa inanırım sadece Allah bazı kullarını şanslı yaratmış bence
Hayır
Ne hayır evet
Ya şans diye bişi yok ya vakti deildir ya vardır bı hayır şansla alakası yok
Peki diyelim ki öyle bu zamanı tahmininen tam olarak ne zaman gelir
Ya sen kendine sor bunu mesela evlenme nıyetındeysen buna hazır mısın o psikolojiye zamanı boş ver hazırsan aılene çevrene söyleyip aracı olabılırler çevrende beğendiğin bırı varsa araya bırını koyarak tanışabilirsin bekleyıp çabalamayıp gelsın dıye beklersen zaten olmaz tesadüf eseri bı kızla tanısma olasılığın da yok
Dediklerini aynn yapıyorum ama kimi beğensem ya ailesi küçük diyor ya şu an evlenmeyi düşünmüyorum diyor gibi gibi şeyler çıkıyor sürekli
Olabilir zamanı vardır belki acele etme gönlünü de yorma boş yere
He demesi kolay aile akraba çevre baskısı nolcak Peki yok herkes evlendi yok yaşın geldi falan diyorlar
Konuşacaklarına bulsunlar düzgün birini
Akrabadan buldular ama ben akraba istemiyorum
Ne iş yapıyosun
Moda tasarımcısıyım
Hmm guzelde bi meslek sende bulamıyosan kısmetin kapalıdır net😂🤔
Biz ne dedik en başında 😃
Ama şans değil bu siz erkekler 18-24 yas arasında evlılık dusunmeyınce sonrads pek olmuyor vaktinde ötmeyen horozun başı kel kalır😂
Ya ne alakası var şimdi ben askerden geldiğimden beri istiyorum ama ciddi düşünen birini bulamadım ama kızlara sorsan erkekler evlenmek istemiyor derler
Yanlış cevredesin o zaman
Yanlış ülkedesin desen daha doğru olur
Bak bizim konyanın bi adetidir bu konyada yasıyan her erkegıb annesı teyzesı kız arar bakkala bile giderken bırını begense sohbet etmeye çalışır camide otobüste ya her yerde yanına teyzeler oturur sorar bu biraz iyi bizim konyada erkek olsam ben şimdiye evlıydım o derece😆😂
Nerdesin de
Ya bizde de öyle ama olmuyor bilmiyorum
İstanbuldayım Bn
Sosyal medyadan tanışmaya çalış belki ön yargı dicen ama İstanbul'un kızlarıda pek düzgün sayılmaz
Sosyal medya da hiç şansım yok
Ama düzgün olmanın şehirle alakası olduğunu düşünmüyorum tamamen karakter meselesi bence
Ya karakter tabikiizmir ıstanbul ve mersin düzgün şehirler değil 😅😂
Kız İstanbul'da sanki gerçek yerli mi var hepsi başka şehirden geneli ayrıca ben karakterini beğendikten sonra nereli olduğu önemli değil
Meselede zaten karakter şehir genelleme
Her neyse ya Rabbim gönlüne denk gönül eşini nasip etsin iyi geceler
Herhalukarda o kadar şanslı olmadığım için bulamayacağım için sorun yok 😃
İyi geceler eyvallah
Offff cıldırıcam çok karamsarsın
Çıldılma abi çıldılma 😃
Öyle ama kimi sevsek gidiyor mq
Gitsin gitmek istıyosa kalp bır kez sevmez her defasında her hayatına gıren ınsanın farklı bı şeyiyle seversin bu kadar umutsuz olursan doğru insan gelince zaten gıdecek diye yanlış seçim yaparsın
Peki napcaz
Ağağağağ
Papağan oldum ya
boş ver bekarlık güzeldir devam et
Lan ben boşveriyorum bizimkiler durmuyor
Durmuyosa bırı var tanıyom daha de geç
Bunu bizimkilere anlatamazsın
Neyse ben ne desem de sen beni anlamiycaksın boş ver
Olsa da biri ayarlasak sana 😂
Ya anliyem niye anlamim ama siparişlen hemen gelmiyor napalım seninde kaderin bu
Yanlış yere yazdım senin yüzünden 😃
Fark ettim
Istek atsana burdan yazması zor
Topluma ait olmayan her insan yalnızlığa mahkumdur.
Hayatımı bilmeden yargılama bence ben aile eş dost kim olursa olsun cenaze düğün vs vs her yerde bulunuyorum genelde
Bence cenazeleri kaçırıyorsun. En son enişten vefa etti, niye gitmedin.
Ne saçmalıyorsun
Gözüne kalem sürmeyi bırakırsan bulursun dayı
Kalem derken bence sen gözlük tak orada kalem falan sürmemişim yemin ederim
Aga sürmeli sürmeli kirpiklerin resmen kalem sürmüş gibisin orjinalse eyvallah
Valla orijinal lan yemin ederim
İyi vlla 😅🙂
Eyvallah kral
Meslek ne su tesisat ustası gibi duruyorsun 🤔
Alakası yok mq 😃
Moda tasarım😎
İyi baba indan psikolojisi oku birs bakış açın değişir
Maalesef bazı kadınlar gibi bazı erkeklerde böyle. İnsanları dışlamaya bayılıyor
Sen çirkin değilsin üzülme be
Çirkin olmadığımı biliyorum hatta aksine bazen çiftleri görüyorum o kadar da yakışıklı olmayan adamın yanında çok güzel kız oluyor bu nasıl oluyor anlamıyorum
Para kokusu alıyorum 👀
He bide o var ama hani durumum da o kadar kötü değil ki arabam bile var yani
Kadınların bazıları daha fazlasını istiyor çünkü
Lafa gelince de kadınların geneli doğru düzgün erkek bulamıyoruz diyorlar
Mallar çünkü
Doğru düzgün insan yok kadın erkek bahane
Bence kadınlar aslında ne istediklerini bilmiyorlar
Çok seçiciler de ondan. Bu birazda abazaların suçu. O kadar çok yazıyorlar ki kızlar da seçicilikten ne istediklerine karar veremiyorlar
Ve ne hikmetse de o Abaza’ların daha çok şansları var onlar daha çok değer görüyor kadınlar tarafından.
Toto yalıyorlar bazı kadınların işine geliyor da ondan
Bakma bazı diyorum şimdi üşüşecekler gEneLeme diye
İşine geliyorsa eğer o zaman aldatıldıktan sonra ya da terkedildkten sonra buraya gelip bütün erkekler aynı hepsi şerefsiz vs vs diyip ağlamasınlar o zaman
Kendi hatasını kabul edecek özgüvenleri mi var
Olsa zaten öyle kişilere değer vermezler
Ama kadınların geneli genelde kendini üzen kişilere aşık olur onu gerçekten seven değer verenleri de hiç görmüyorlar bile
Geneli değilde bazıları öyle
Çoğu öyle çok çok az bi kısım hariç
Kaç tane kadın tanıdın la
Hayatım bunu anlamak için illa bi sürü kadınla çıkmama gerek yokki görüyorum bunu dışarda
Gördüklerinle duyduklarını toplasak 300 kadın anca eder belki. Onca kadının arasından 0,001 eder bu oran
Eee bu daha kötü bi durum %99zu niye bana denk gelmiyor Peki 😃
Ona ömrün yetmez o yüzden
Ne alaka ne demek istediğini anlamadım
O kadar kadınla tanışmaya ömrün yetmez diyorum
Hayatım hepsiyle tanışmak istemiyorum ki zaten o %99 olan kişiler arasında biriyle tanışsam yeterli
Acele etmene gerek yok
Hayat kimseyi beklemiyor maalesef ve zamanımın geldiğini düşünüyorum
Zibidi değilsin kanka o yüzden
Hah işte aynn öyle şerefsiz olmak lazım kral sjsjshhs
Saçlarının yanlarını sıfıra vurup bedel dövmesi yaptırıp eşcinsel kıyafetleri giymen gerekiyor knk ama böyle olacaksa hiç olmasın mk
Sonra karılar ağlıyo maskülen erkek yok diye
Hayatım boyunca yalnız kalacağımı bilsem gene de o dediklerini yapmam 😃
Aynen öyle bende öyle düşünüyorum asla kendimden taviz vermem delikanlılığa bok sürdürtmemek lazım neyse brom iyi geceler umarım istediğin yerde bulursun kendini
Eyvallah kardeşim
Doğru değil
Neden yok Peki?
Aga bumu yakisikli sfghgd