Eşiniz mi aileniz mi arasjnda kalırsanız kararınız ne olurdu?

Eşim ile ailem arasında sorun var ailem eşimi eşimde ailemi istemiyor ama ailem herşrye rağmen benim kararlarıma saygı duyuyor onları tercih etmeme rağmen, ama eşim aynu fikirde değil ailem ile konuşmamı istemiyor, elimden telefonları aldığı günler oldu yasaklar koydu zamanlar ve ben ailemden cok uzakta duruyorum 2000 km kadar ve şimdide ailemi görmek istiyorum tam 1 senedir ailemi göremiyorum yeni evlendiğim için apar topar almanyaya taşındım ailemi çok özledim onlrda beni bu dargınlık olduğu için onlar beni gelip göremedi ayrı bi evim olmadığı için ve eşimde beni izine ailemi göremeye izin vermiyor gidemezsin gidersen hersey biter tarzında konuşuyor ben yeterince ailemi ezditirdim daha fazla bunada boyun eğebilecegimi düşünmüyorum sizce haksız mıyım? Yine kalkıp ailemide görmeyip evliliğimi düşüneyim yoksa ailemi görmek istedim için sadece 2 3 hfta yüzünden evliliğimin bitmesine göz mü yumuyayım?

Eşiniz mi aileniz mi arasjnda kalırsanız kararınız ne olurdu?
Cevapla