Kankam erkek arkadaşını beğenmedim dese modum düşer vallah 😉
Evet benim için önemli
Hayır önemli değil
Ben sevip beğeniyorsam kime ne
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kankam erkek arkadaşını beğenmedim dese modum düşer vallah 😉
Sevdiğim insanın sadece benim dikkatimi çekmesini tercih ederim daima. Ben sevdikten, beğendikten sonra neden başkaları da hadsizce beğensin, böyle bir şeye müsaadem ve müsamaham gerçekten olmaz, hadsizlik edene haddini bildiririm.
Hiç önemli değil. Zaten ben o şekilde bir yorum yapmalarına müsade etmem de. Benim gözümde sevdiğim güzelse bitmiştir.
Bir de bunun tam tersi şekilde sevdiğim kişiye çok yakışıklı denilmesi de beni gerer. Bu iltifatın anlamı alıcı gözüyle bakılması demektir. Her türlü rahatsız olurdum.
Bence şey iki türlü de rahatsız ediyor. Erkek arkadaşıma bakıyorlardı ben yanındayken rahatsız olurdum. Bazen de arkadaşlarım gömerdi çocuğu yine rahatsız olurdum.
Cevap
28Cevap
Bunu zerre kadar önemsemem. Benim gönlüm beğenmişse diğerleri ister beğensin ister beğenmesin sallamam..
Hayır ne ilgisi var önemli olan bana çekici gelmesi yani benim aşık olmam
Gönlü bende olduktan sonra gerisi önemli değil ama aşırı çekici olmasını da istemem tabi dikkat çekmesi çok hoş durum değil..
Onlara çekici gelmemesi benim daha çok hoşuma gider
Yaaa
Kime neymis yaw 😏😏
Ben sevdiysem begendiysem cok da tin yani milletin ne dusundugu 😎😎😝 bize ok ise gerisi fasafiso 😊
Digerlerinde. Gozunde guzel.. ok.. ama. birde karakterli olarak taniniyorsa. Degme keyfini gitsin.. Daha Cok. Seversin..
Vitrin mankeni değil yol arkadaşım birilerinin göz zevkine göre belirleyecek değilim öyle gözede saplarım
Sakin ol apla 🤪
😂😂😂
Ben sevmişim, gerisi teferruat. Bir de şöyle bir durum var, belki çok yakışıklı buluyor benim maniti, sırf beni soğutmak için tipsiz diyor
Ben aşık olduktan sonra gözüm görmez, çevresinin fikrinden etkilenen insan yeterince sevmiyor demektir bence
Diş görünüşe Bakarak sevgili olmak saçma ben beğenmiş isem kime ne yahu?
Benim için başkasının gözünden nasıl gözüktüğü çok önemli
Hayatımdaki kişinin sadece bana güzel ya da yakışıklı görünmesi önemlidir. Onunla bir ömür boyu vakit geçirecek onunla temas edecek kişi benim. Arkadaşlarım toplasan ne kadar görecekler onu?
Önemli değil. Asıl beğenirlerse ben sıkıntı yaparım.❗
Çünkü benim olan benimdir. Ben beğensem yeter.
Başkasının beğenmesine gerek yok. Ben gönül gözüyle bakmışım beğenmişim. Öyleyse kime ne?
Ben mutlu olduktan sonra kimseye laf düşmüyor beyenmeselerde takmam
Çoğusu sosyal medyada şov yapma aşkları olduğu için evet
Beğenmemesi çok çok daha iyidir benim için hatta arkadaslarimdan herkesten gizlemeye çalışırım dikkat çekmesini asla istemem çok kıskancım çünkü
Diğer insanlar ile başlayan cümle…
önemsizdir😁😂
İnsan siz yakisiyorsunuz diyince mutlu oluyor tabi ama benim beğenmem yeterli.
Karakteri düzgün olsun yeter.
İyiymiş
Hayır. Hatta kimse beğenmesin mümkünse
Ben seviyorsam inan önemi yoook
Hiç önemli değil
#Mirliva
Ben seviyorsam gerisi hikaye
Çekici bulmaması daha iyi.
Kurbana ortakmı giriyoruz herkes beğensin
Görünüşe değil kişiliğe önem verilir.
Begeniyorsak kimseyi ilgilendirmez
Neden bilmiyorum ama benim için önemli
Zaten bana çekici gelsin başkasına gelmesin tabi
Ben beğendikten Sionra önemli değil
Hayır kıskançlık sebebi olay çıkar 😂
Elbette önemli
Evet benim için önemli
Ben beğendikten sonra başkalarına tamam düşer
Ben sevip beğeniyorsam kime ne
Ya da vazgeçtim biraz önemli😄😄😄
Son kararın mı 😀
Hahah son kararım😄
Hehe
Benim hatun da 34 bedenli kalem etekli stilettolu olsun 🤪
Hiç önemli değil
#Hükümdar
Her yerde yapılmamalı
Böyle soru mu olur ne kadar sacma
Güzelligi degilde karakteri benim için önemli
Önemli değil
Hayir
Kime ne
Hayır değil
Arkadaşlık için bunun önemi olmadığı kanaatindeyim
yani
Üçüncü secenek
Kime neh
Hayır umurumda olmaz
Evet
Önemli değil
Önemli değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?