Gidip açılsam galiba rezil olduğumla kalırım. Arkadaşlıklarım da bitebilir. Yardım edin nolur. Ne yapmalıyım?

Hoşlandığım biri var liseden arkadaştık. Çok kötü bir şey yaptım. Fake hesaptan yazdım ve kim olduğumu söylemediğim için engel yedim. Ortak olan yakın bir arkadaşıma da yazdım aynı fake hesaptan. O da bilmiyor kim olduğumu. Gidip açılsam rezil olduğumla kalırım. Arkadaşlıklarım da bitebilir. Ne yapmalıyım?

Gidip açılsam galiba rezil olduğumla kalırım. Arkadaşlıklarım da bitebilir. Yardım edin nolur. Ne yapmalıyım?
Cevapla