Hayatım iyice kevgir gibi oldu a ksli dostlar... Bana yardımcı olun ben ne yapayım?

Şimdi ben 30 yaşına girdim, bekarım. Yıllardır ailemle yaşıyorum, kendi bölümümden iş bulamadığım için aile evindeyim. Yıllardır kendi işimi yapacağım diye inat ettim, şu an kpss çalışıyorum. Fakat ist. son ıssız mahallelerinde yaşıyorduk, oraya yakın ibb'den alan dışı (halkla ilişkiler vs) gibi bir iş teklifi geldi... Babam git diye tutturdu. İstanbulun son mahallelerinde evimiz ve ıssız bir yerde oturuyorum. Orada hiç mutlu olmadım hayatım boyunce. Toksik akrabalarım, kötü anılar vs hep var. Sokağında bile yürümek istemediğim bir yerde yaşamak hem de mesleğim değil bana kölelik gibi geliyor... Hem de kpssye odaklanamam diye düşünüyorum elimde patlarsa ondan da olurum gibi. Sizce ben doğru mu düşünüyorum? Vallahi şaştım kaldım nasıl bir çaresizlik, nasıl bir umutsuzluk anlatamam dostlar...

Hayatım iyice kevgir gibi oldu a ksli dostlar... Bana yardımcı olun ben ne yapayım?
Cevapla