Flört gibi olduğum kız sınavda kopya vermedim diye mesaj atmaz oldu, bayramını kutlamak için yazsam mı?

Flört gibi olduğum kız sınavda kopya vermedim diye birdaha mesaj atmaz oldu bayramını kutlamak için yazsam mı?
Flört gibi olduğum kız sınavda kopya vermedim diye mesaj atmaz oldu, bayramını kutlamak için yazsam mı?
Cevapla