Doğum günü için atılan mesajı beğenip hiçbir şey yazmamak?

Ya agalar instagramda bi kız arkadaşla takipleşiyoruz uzun zamandır ama muhabbetimiz yok sevgilisi var zaten ama bende artniyet namına hiçbir şey yok o kıza karşı kız çok güzel ama neyse konuya geleyim bugün kızın doğum günü bende attığı hikayeleri sadece bakıp geçmek istemedim hemde gördü kutlamadı olmasın diye doğum gününü kutlamak istedim “Doğum günün kutlu olsunn🥳💖” yazdım o da 15,20 dakika sonra mesajı beğenip görüldü attı çok üzüldüm yani insan nezaketen de olsa bi teşekkür ederim yazardı bende biraz kırıldım biraz sinirlendim sonra mesajı geri çektim neyse sormak istediğim bu kızlar neden böyle yapıyolar sanki yicez şurda nezaketen doğum gününü kutlamışım sen mesajı beğeniyorsun ayıp gerçekten ben birine böyle yapamam üzülür diye
Doğum günü için atılan mesajı beğenip hiçbir şey yazmamak?
Cevapla