İşsiz olduğu için hesabı hep ben ödüyorum, sizce düşüncesi beni kullanmak mı?

İnternette biriyle tanistim? Sizce beni yememi düşüncesi? Gece sene Eylül ekimden beridir görüşüyoruz ve her görüşmemizde hep ben harcıyorum hiç elini cebine atmadı. Ama işsiz kendisi bu yüzden diye düşünüyorum. Ama her görüştüğümüz de azla yetinmiyor hep bana bir sürü para harcatiyor en az üçyüz, beşyüz, sekizyuz, sizce derdi beni yemek mi? Çünkü bende işsizken eski zamanlarda görüştüğüm kizlar olmuştu ve bir ben harcarken bir onlar harcardi. Bunun ailesinde babası emekli. Bir TL bile harcamadi benim için. Üstüne birde kendi ihtiyaclarinida bana aldırıyor ojesinden boyasına , nedir düşünceniz? İşsizlik bahanemi yoksa geçerli bir sebep mi?

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İşsiz olduğu için hesabı hep ben ödüyorum, sizce düşüncesi beni kullanmak mı?
Cevapla