Kocam ceza yedi bana öde diyor, ayrica kendi giderlerim var neden yari yari yapmiyoruz dedim? Sürekli ben ödüyorum?

Siz neyapardiniz ya? Hamileyim ve bana alisveris parasi bile vermiyor kendimde alirim ama bana ben zaten evde fazla kalmiyorum calisiyorum kendin al kendine göre diyor? Ama haftada 2 gün evde? Bana yikiyor yani? Dün evin alisverisini ben yaptim kendime elbiseler aldim bana hic bir katkisi yok olmasin tamam ama zarari var? Biktim? Sizce bu normal mi ya?
Kocam ceza yedi bana öde diyor, ayrica kendi giderlerim var neden yari yari yapmiyoruz dedim? Sürekli ben ödüyorum?
Cevapla