Alman usulü yapan ve "bu seferlik hesabı sen öde" diyen bir sevgili (erkek) hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bence ikisi de çok itici duruyor. Bir erkek olarak bu tür sözleri asla söylemem. Hatta bu iki sözü teklif ederken bile utanırım. Bazıları bu tür teklifleri nasıl söylüyor anlamıyorum. Sizin düşünceleriniz nelerdir?

Alman usulü yapan ve "bu seferlik hesabı sen öde" diyen bir sevgili (erkek) hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla