Sevgilisiyle alman usulü hesap ödeyen varmış utandırıcı değil mi?

Yani samimiyetsiz geliyor bana düşünsenize kasada den şunu yedin ben bunu yedim hesapları falan skshsksk
Sevgilisiyle alman usulü hesap ödeyen varmış utandırıcı değil mi?
Cevapla