Bir erkeği sevsek öyle videolar izliyor kızlara bakıor aldatıyor hepten ümidi kestim ben. Sosyal medyada 2 tür fikir var zaten biri bu fikre özgüvensiz fikir diyenler biri de ben gibi her şeyi aldatmak sayanlar. Ama öyle değil mi? Aldatılmadığını sanan özgüven liler doya doya aldatılabilir bence. Ben önceden aldatmak ne bilmiyodum. Zamanla öğrendim ve bence herkes aldatıo buna karar verdim. Böyle bi hayatta 1 okuyup iş mi bulurdunuz kendinize bakardınız, 2 bıda mı gelcez dünyaya mı derdiniz3 sl*k gibi aşk peşinde kosmaya devâm mı ederdiniz?
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Valla ben sırf evleneceğim esime ihanet etmemek için cinsel ilişki girmedim
Daha önce güvenini kıran birisi mi oldu ya da ne bilim çevrendilerin başına belki böyle bi olay gelmiştir öyle düşünmüşte olabilirsin
Evet çok saf biriydim
Ben bile anladım güvenmemek gerektiğini
şu an tek merak ettiğim güveniyoz diyenler nası rahat bukadar
Oyle deme her şey bize ders olur özellikle yanlışlar belki bu yanlışla ilerde yapmaman gereken hataları yapmayacaksın ve şu an daha gençsin tahminimce asıl hayatın şimdi başlıyo belki eşini iş arkadasini sececeksin bundan sonrasina önem ver onlar ne yaptı ki sana özel degilse
Eş seçmek falan yapamam ben aldatcak illaki ya. Gözüyle diliyle aldatcak. Ben tüm saflığımı abazalra verdim ya her şeye inanıyodum. Kullandılar attılar. Seven biri çıktı ilk defa ona da inanmadım paranoyaklaştım ve ben haklıyım diye üste çıktım çocuk da yoruldu seviyorum diye bana kendini anlatmaktan
Normal insanlar gibi değilim şuanda mesela normal insanın güveni karşı taraf bişi yaparsa kırılır dimi o gün gelene kadar iyi anlaşırlar. Ama önceden bişi yapmadan güvenmiyorum desem deli yerine koyuyolar bişi mı yaptım sana da güvenmiyorsun anlamıyorum diyorlar
Akıllı mıyım yoksa delirdim mı bilmiyorum
İlla yakalamak gerekmiyo bence
Aldatmak isteyen her türlü aldatır o onun karakterizliği umarim karşına iyi insanlar çıkar yani aldatilmışsın bi de bi kaç ki aldatmış galiba o kötü olmuş duanı eksik etme gerekirde psikolağa git yanlis anlama sen onlarla yakınlaştin mi hiç bunun pişmanligi mi var
Yok öyle değil yanlıs anladın. Ben hep önceden tek gecelik yattım insanlarla birsürü cinsel hastalık bulaştırdılar bu 19 yasımda 17 den beri ugrasıyorum hep 2 yılda 6 kere enfeksiyon kaptım hpv16 kaptım :( lise sonda böyle oldun ondan önce hiç erkeklerle konuşmayan biriydim anca sanalda ilk defa duygusal olabilcek türde bişiler paylaştıgm erkek oldu 11. Sınıfta. Sonra 12 . Sınıfta reel görüşmeye başladım erkeklerle şeyini çıkardım ya iyice birden abandım cinselliğe felan hiç sevilmemişken dhaa hem de
Ama yanlis anlamada sende de hata var tek gecelik ilişkiler yaşamassın sen oyle yapınca erkekler sana sevgi gözüyle bakmamış olabilir neden böylr bi hata yaptin nerden tanıştin o kadar kişiyle nasıl kabul ettin
Sonra üniversitede devam ettim 12 de ve üni 1 dr enfeksiyon kaptırdılar hepsi yaptıgım herkesten bulastı yemin ederim çok ugrastım. Bu ocak ayında 2023 de ilk defa beni hayatımda önemseyen biri çıktı tüm bu hayatımı bilen ama seven ilgilenen fakat anlaşamadık. Ben çok canım yaptım beni aldatan olmadı onu yanlıs anladın. Tersine ben ilk defa sevgili yaptım onu aldattım aldatırken de enfeksiyon kaptım şaka gibi ya. Ama o sevgilim beni hastaneye bile götiürdü ama yine de anlasaamadık
Tüm acım güvensizliğimi en çok seven çekmiş oldu ama nankör olmak zorundaydım çünkü birden bire inanmamaya başladım ne bileyim ya :(
Nasil böyle. bir sey yaptinya kinamiyorum seni sakın yanlis anlama o kadar kişiyle yatmışsin ki hastalik derecesine gelmiş o kadar kişiyle neden konuştun neden kabul ettin
Evet tek gecelik olunca ben de öyle istiyorum sandılar halbuki tek istediğim sevilmekmiş. Hatta onlardan biri ilişki istiyodum ama sen öyleydin falan da demişti. Ya haberim yoktu sevgiden benim sadece bişiler yaşamak istemiştim yapmak için yaptım zevk de almamıstım tüm her şey boşunaydı :( ilk defa sevdiğimden zevk aldım onla da yolumuz ayrıldı
Umarim yolun acik olur bu hatalari bi daha yapmazsin dikkat et bundan sonra🙏🙏🙏
Geriye hastalıgım paronayaklıgım ve ben kaldık
Bende psikologa git yattigin kişi sayisi 30 var midir
Teşekkürler
Yok 6 kişiyle yaptım 6 sıda kaptırdı öyle çok bişi yaşamadım ben
Anladim nerde yasiyosu peki bi de libidon yuksek mi
Ard arda denk geldi böyle çok bişi yapmadım dünyanın en şanssız insanıyım ilk ilişkimde hpv16 kaptım ve adam tecavüz etti resmen arka ön sormadan yaptı aynanda. Enfeksiyon kaptım sonraki 5 kişi de temiz deildi.
Karabük
Bende hic yapmadim galiba heyecan olcak benim icin zorlancam sanaldan olmustu bi tek
Evet tek sevdiğimden zevk alıyorum çünkü diğerleri kullandı
Hic kimseyle olmamis bi erkek ister miydin
Buna inanmam çok zor inan
Belki belli eder ama hareketleri ile bılmıyom
Hak veriyorum zate bana dokundugunda nerdeyse hemen bosalursam anlarsin peki güvensen yüzde yüz hic yapmamis birisiyle sevismek ister miydin
Evet bunu isterdim
Himm az cok tecrube varya istemezsin diye düsundum özel olcakta libidon yüksek mi peki
Yo tecrübe gereksiz tecrübe gerektiren bişi yok ki yaptığın kişiyi seviyosan yeter. Libidom yüksek değil seversem isterim
Tabii senin fikrin ben de bi yandan tecrubesi an kisiyle bir seyler yaşamak isterdim tabii güven his olursa
Yaş 26 kimseyle yakinlasmadim hiç
Bılıyom erkekler öyle ister 😅😅😅 ben duygu istiyorum ama
Sen nerdesin ki
Tabii duygusuz olmaz ama güvende önemli kimiyle yakinlasirsin ama seni anlatir herkese o yüzden güvende önemli bende samsundayim sorunu begeniyorum takiepleşelim daha sonra yine sohbet edelim su an sarjim az bayramlasmalardayim😂😂😂
Geribakbisen ismim
Pardon geribaksanbi😂😂
Yanlis mi anladin yoksa😌😌
Galiba beni yanlis anladin özür dilerim umarim bir sey dersin😌😌
Yok siteden çıkmıstım tamam yazarım
Attım istek
Tmmdir yaziyorum
Dm'ye neden bakmiyosun
Neden dmya bakmiyosun harbi ayip ediyosun
Herkes Bir Değil
Ama istemesen de aldatıyosunnnn öyle ama
Çok Şükür 7 Senelik İlişkim Vardı Ha Ölüm Olmasa Evlenirdim Bile
hiç mi kızlara bakmadın o varken saçma geliyo bana insan ilişkileri
Bakmadım Desem Yalan Söylerim Ama Bakmamaya Çalışıyordum yanimda Olsun ya da Olmasin
Aynen öyle kimseye güvenme
Niye herkesin öğrenmesi gereken tek gerçek bu
Küçükken ki saflıgım yok yani herkese güveniyordunuz garip bişiydi böyle
Güven çok tehlikeli birsey ya küçükken öğrenemedik bunu büyünce daha lyi deneyimledik
Bide şu fikir yerleşti kafama saplantılı kaldım ya güvenirken en azından normal biri gibiydim. şu an manyak gibi güvenmiyorum güvenirken insan gibi güveniyordum en azından insanız güveniriz. Ama şu an apayrı bişi ya.
Herkes potansiyel aldatma adayı aşk falan yalan hepsi sahte daha iyisini buldukları zaman aşk falan kalmıyor hikaye hepsi aşık oldum diyenlere inanmıyorum bazı istisnalar hariç
Güven kırıldığı zaman geri toplaması imkansız gibi birsey
Bak aşırı saf olanlar var ben aldatmak ne bilmiyordum bile ama sosyal medya aklımaa yerleştirdi en ufak şeyi aldatma sayanlar felan. Garip ya benim gerçek fikrim deb uymuş galiba sonrdan oluşan fikirler acaba benm mi yoksa bskasının mı diye düşünmeden edemiyorum. Yad as adece benm benimsediğim hak verdiğim bi fikirdir. ya da çok sevince bu yönüm açığa çıkmıstır çok kıskanıyorm sevgilim olsa çoook. Yapamıyorum yani.
Gerçekten saf sevip aklına kötü bişi yapacagını getirmeyen briydim. Ama sosyal medyada kemalim yapmaz diye felan dalga geçti güveni olmayan insanlar. benm güvenme inanma gücüm çok güzeldi. Saftım bu gücü kaybettim fesat yaptılar beni ya :( uyandım farkındayım herkesin potansiyeli olduğunun şu an herkes diyosa bişi vardır dedim şu an ama keşke o yapmaz fikrinde de kalabilseydim
Mesela o yapmaz demek lazım müslümanlıkta dinden de çıktım artık ya yapmaz diyemiyorum kimse için eskiden herkes için yapmaz derdim
Kıskanmayan insan sevmiyordur bence ben birine aşık olsam sevsem yedi yirmi dört onu düşünürüm sevgi göstergesi kıskanmak saplantı boyutunda demiyorum ama normal kıskanmak
Keşke öyle olsa ama yapacak birsey yok mesela birisi senin dış görünüşünü beğenip yazdıysa o kişi potansiyel aldatma adayı
Benim saplantılı oldu İşte ilk defa sevdim ama aşırı kıskandım çok mu değer verdim ki.
İnsanlara mesafe koymak lazım ya gerçekten seven adam belli eder zaten gerçi onlarada güveniyoruz karışık ya biraz nasip meselesi
Soyle soylim seni gerçekten sevseydi senin saplantın ona tatlı gelirdi
Evet aslında ama buna güldü biliyor musun :(
Neye güldü tam olarak
Plaja gitmişti. Bana dedi ki erkeklere yazıyon. Ben de dedim ki ben yazısıyom sen de kızlara bakıyon orada dedim güldü
Yüzsüz işte ne yaparsın sanene deseydin
Çok ciddi bişi dedim ki ben doğru da değil mi hem aldatmadan durulmsı mümkün değil . Gelmiş bi tek onu sevmemi istiyor konusmamamı istiyor kimseyle mümkün değil bunu anlayamamıs 26 yasına kadar ben bu yaşta biliyorum 19)
Aynen öyle doğru demişsin adamına göre muamele edeceksin daha çok ağlar o sen kendini düşün
Belki gülmesi diyecek bişi bulamamasındandır. Değil mi? Sen de kızlara bakıyosun diye karsılık verdim ben ama laf sokmak için deildi. Çözmek içindi aslında takıntılarımı. ama o laf soktum anlamıs olabilir. Sonra dedim ki cevap vermiyorum gülmeye basladı bide dedim. Bu asırı kıskançlıgımı küçümsemiş de olabilir gülünce diyecek bişi bulamadıgı için de olabilir hangisi bılmıyom
Ben laf sokamk için dememiştim ama
Bence hala onda umut arıyorsun birsey bekliyorsun o en azından öyle anlıyor kendini birsey zannediyor konuşma bence yedisinde neyse yetmişinde de öyle olur bunlar tabu sen bilirsin yine
Hmmmm
Evet insanlardan umut beklediğimi biliyo hep öyleyim durdukça öyle gibi oluyo zaten ama bitti artık
Bitir boş ver kendini düşün önüne bak aşk ilişki falan olacağı varsa olur sen çabalama