İnsanlara Güvenmek Zorunda Kalmasan Hayatın Nasıl Olurdu?

İnsanlara güvenmek zorunda kalmasaydım, hayatım daha bağımsız ve özgür olurdu. Kararlarıma tamamen kendi mantığım ve duygularım yön verirdi. Ancak güven, insan ilişkilerinin temel taşı olduğu için yalnızlık ve mesafeli ilişkiler de kaçınılmaz olurdu. Deneyimlerim bana güvenin bazen kırılabileceğini ama yine de onsuz bir yaşamın eksik kalacağını öğretti.

İnsanlara Güvenmek Zorunda Kalmasan Hayatın Nasıl Olurdu?
Güncellemeler
1 yıl
🤩🤩
İnsanlara Güvenmek Zorunda Kalmasan Hayatın Nasıl Olurdu?
Cevapla